Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 10:49I lördags var det partyparty. Tog mitt första 15km-pass i Rocklundaspåret och hade bestämt att jag skulle ta det lugnt. Solen bröt fram, det var ljummet i luften. Fina höstfärger.
Kom runt på 1 tim 38 min utan att känna mig det minsta trött. Det är party
I lördags var det partyparty. Tog mitt första 15km-pass i Rocklundaspåret och hade bestämt att jag skulle ta det lugnt. Solen bröt fram, det var ljummet i luften. Fina höstfärger.
Kom runt på 1 tim 38 min utan att känna mig det minsta trött. Det är party
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:07För mig är ensamma långpass absolut partyparty. Faktiskt ser jag långpassen som belöning för all annan träning, som intervaller, backar, fys m.m.
För mig är ensamma långpass absolut partyparty. Faktiskt ser jag långpassen som belöning för all annan träning, som intervaller, backar, fys m.m.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:15Fredrika, du är inte som andra flickor (t+) (H:)
Fredrika, du är inte som andra flickor (t+) (H:)
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 13:34Finns ganska många av min sort, Peter, du borde ha träffat en del vid det här laget!
Finns ganska många av min sort, Peter, du borde ha träffat en del vid det här laget!
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 15:40Jag är nog kategorin UK (ultrakul). Älskar att springa! Även när det var som värst under Uppsala 100K i september och SUM i helgen så fanns ändå kärleken till löpningen där som gjorde att jag inte gav upp.
Jag är nog kategorin UK (ultrakul). Älskar att springa! Även när det var som värst under Uppsala 100K i september och SUM i helgen så fanns ändå kärleken till löpningen där som gjorde att jag inte gav upp.
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 16:16Jag hade velat kunna springa,men tyvärr kan jag inte de, har värre problem nu när jag ha blivit äldre annars sprang jag mycket när jag var ung
Jag hade velat kunna springa,men tyvärr kan jag inte de, har värre problem nu när jag ha blivit äldre annars sprang jag mycket när jag var ung
Quote from Funbeat user on 13 October 2008, 21:44Krister
Härligt (t+) med ditt 15 km-pass! Måste kännas gott i ryggmärgen. Inser nu att jag måste börja ligga på ordentligt om jag överhuvud taget skall vara i närheten av dig den 16 maj 😀
Kör hårt & lycka till med din fortsatta träning. Att säga att du
Krister
Härligt (t+) med ditt 15 km-pass! Måste kännas gott i ryggmärgen. Inser nu att jag måste börja ligga på ordentligt om jag överhuvud taget skall vara i närheten av dig den 16 maj 😀
Kör hårt & lycka till med din fortsatta träning. Att säga att du
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 10:08Är en typ K. Och helst ska det ju vara lite lidelse inbakat också. Det är då man riktigt känner att man lever. 🙂
Är en typ K. Och helst ska det ju vara lite lidelse inbakat också. Det är då man riktigt känner att man lever. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 14:15IK innan, K under, K efter.
Tränings-/tävlingsångest.
IK innan, K under, K efter.
Tränings-/tävlingsångest.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 16:14Jag kallar mej själv njutningslöpare, och njutningen är det som gör att jag fortsätter löpträna utan detaljerade program och oftast utan klocka. Ensam eller med andra är skojigt på olika sätt.
Jag kallar mej själv njutningslöpare, och njutningen är det som gör att jag fortsätter löpträna utan detaljerade program och oftast utan klocka. Ensam eller med andra är skojigt på olika sätt.