Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:07Den är lite flyttad, men det är fortfarande vid Rålambshovsparken.
Den är lite flyttad, men det är fortfarande vid Rålambshovsparken.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:17Starten sker ute på Norr Mälarstrand, ca 70 meter öster om Västerbro-viadukten. Första varvet springs på Norr Mälarstrands högra körfält, andra på cykelstigen bredvid vägen.
Starten sker ute på Norr Mälarstrand, ca 70 meter öster om Västerbro-viadukten. Första varvet springs på Norr Mälarstrands högra körfält, andra på cykelstigen bredvid vägen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 16:04Jag läste att man också infört startfållor i år. Det blir väl förmodligen en seedad startgruppsfålla först och därefter ett antal fållor där först till kvarn gäller för val av vilken man vill ställa sig i.
Jag läste att man också infört startfållor i år. Det blir väl förmodligen en seedad startgruppsfålla först och därefter ett antal fållor där först till kvarn gäller för val av vilken man vill ställa sig i.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 02:42Fyra fållor till den nya starten
http://www.kungsholmenrunt.se/Main/ShowNews.asp?NewsId=774
Fyra fållor till den nya starten
http://www.kungsholmenrunt.se/Main/ShowNews.asp?NewsId=774
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 14:18Nu börjar jag bli nervös! det är ett bra tecken tror jag... det ska blir riktigt kul! (halvmarathondebut för mig)
Nu börjar jag bli nervös! det är ett bra tecken tror jag... det ska blir riktigt kul! (halvmarathondebut för mig)
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:08Jag börjar också bli nervös:) Dock känner jag mig lite matt - som om jag är påväg att bli förkyld:( Jag hoppas på att en lugn kväll med massor med Pasta kommer att bota mig. I morgon gäller det!!!
Jag börjar också bli nervös:) Dock känner jag mig lite matt - som om jag är påväg att bli förkyld:( Jag hoppas på att en lugn kväll med massor med Pasta kommer att bota mig. I morgon gäller det!!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:40Å jag tycker det är väldigt pirrigt. Detta blir mitt första lopp och jag vet inte riktigt hur det går till.... Men är jag bara där i tid, ombytt och springer för glatta livet så kan det väl inte bli fel?! 😀
Laddar med restaurangbesök och trevligt säll
Å jag tycker det är väldigt pirrigt. Detta blir mitt första lopp och jag vet inte riktigt hur det går till.... Men är jag bara där i tid, ombytt och springer för glatta livet så kan det väl inte bli fel?! 😀
Laddar med restaurangbesök och trevligt säll
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:41Blir det nån Funbeat-samling?
Jag har aldrig sprungit den här, vet inga bra samlingsplatser. Anyone?
Blir det nån Funbeat-samling?
Jag har aldrig sprungit den här, vet inga bra samlingsplatser. Anyone?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:22Anna: Nej jag räknar också med att det ska räcka att komma dit ombytt och springa för glatta livet:-) känns som ett riktigt framgångsrecept!
Anna: Nej jag räknar också med att det ska räcka att komma dit ombytt och springa för glatta livet:-) känns som ett riktigt framgångsrecept!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 20:47Jag håller också på att bli förkyld. Sedan igår har jag sörplat i mig Echinacea varannan timme. Man kan bara hoppas att det hjälper. Men springer gör jag om jag inte har 42 gr feber.
Ett tag såg det ut som om det skulle bli regn mitt på dagen men nu säge
Jag håller också på att bli förkyld. Sedan igår har jag sörplat i mig Echinacea varannan timme. Man kan bara hoppas att det hjälper. Men springer gör jag om jag inte har 42 gr feber.
Ett tag såg det ut som om det skulle bli regn mitt på dagen men nu säge