Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLågt HB-värde
You need to log in to create posts and topics.

-Baka bröd med havrekli och havregryn i.
-Mixa havregrynen tillsammans med något gott (havredryck, bär, banan?).
-Stek havregryn i smör tillsammans med banan, äpple, plommon, socker och kanel eller något annat smask.
-Häll havregryn i pannkakssmeten. Jag

Tyvärr tycker jag dina exempel var rätt kassa Jack. Inget lät gott i mina öron. Möjligen bröd med havregryn, men inte det andra. Mixat med banan och nåt blött, usch, vilket klister. Ryser vid bara tanken.
Att steka med socker känns inte som nåt som är nyt

Havrefras och Wasa Havre (knäckebröd). (L) (men det kanske inte finns att få tag på i Amerika)

IKEA?

Inte havrefras, men knäcket finns. Brukar köpa finn crisp, de tycker jag är gott.
Det finns nästan alla olika knäckesorter här (från wasa) och även vissa siljans och leksands.

Havrefras hade jag glömt att det fanns. Det är ju riktigt gott. Mycket godare

David: IKEA ligger ca 2 timmar alt. 3 timmar bort (enkel väg) så det är lite långt att åka dit för att köpa nåt. Men om jag har vägarna förbi brukar det bli en tub Kalles.

Du får börja med en import av lämpliga produkter och sälja i närområdet.

I mina ögon är inte en smoothie klister. Socker behövs inte för stekningen, det går bra med bara frukt och smör.

För övrigt så tyckte jag att mina förslag var bra. Uppenbarligen tyckte du att de var dåliga och det är ju ok såklart. Därifrån till att kall

Ja, det är sant Jack. Förlåt. Borde ha sagt att jag tyckte de var dåliga istället.
Smoothie gillar jag, men utan havregryn i. För det blir klister för mig i alla fall. Har testat en gång och gillade det inte. Fick hälla ut sörjan och börja om.
Men smaken

David jag tror att jag har haft samma värden hela tiden. Ett HB mellan 150-170