Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 17:28Tord du har humor! Hängslen till ett par löpartights, det gör susen för bröstvårtorna:D
Tord du har humor! Hängslen till ett par löpartights, det gör susen för bröstvårtorna:D
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:31Egentligen är det väl ingen dum idé? Cykelbyxor är ju konstruerade på det viset.
Själv är jag ju ganska plattbröstad så det hade fungerat fint. Annars kan man ju vända på dem...Sen har vi ju en Cathy Freeman-dräkt. Den som blev så mäkta populär i motio
Egentligen är det väl ingen dum idé? Cykelbyxor är ju konstruerade på det viset.
Själv är jag ju ganska plattbröstad så det hade fungerat fint. Annars kan man ju vända på dem...
Sen har vi ju en Cathy Freeman-dräkt. Den som blev så mäkta populär i motio
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:43Tydligen inte helt ovanligt problem ändå. Jag får väl botanisera vidare i tightsdjungeln när eknomin tillåter. Craft-tightsen som föreslogs verkade ha vettig resår!
De två paren jag har nu är ett par tunna Nike som är fullständigt hopplösa...jag springe
Tydligen inte helt ovanligt problem ändå. Jag får väl botanisera vidare i tightsdjungeln när eknomin tillåter. Craft-tightsen som föreslogs verkade ha vettig resår!
De två paren jag har nu är ett par tunna Nike som är fullständigt hopplösa...jag springe
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:43Camillla, jag har samma problem med ett par Nike-tights, men inte med de Newline eller Adidas som jag har. Det är inte i midjan som problemet är, det är liksom längre nedåt benen som de drar ner. Jag hade också ett par piratbyxor som gjorde samma irritera
Camillla, jag har samma problem med ett par Nike-tights, men inte med de Newline eller Adidas som jag har. Det är inte i midjan som problemet är, det är liksom längre nedåt benen som de drar ner. Jag hade också ett par piratbyxor som gjorde samma irritera
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:47> När det går ner mot minusgrader fungerar de dock - för då har jag ett par underställsbyxor (capri) under som stoppar glidandet.
Hur skulle det funka med en mindre storlek (utan underställsbyxor) tro?
> När det går ner mot minusgrader fungerar de dock - för då har jag ett par underställsbyxor (capri) under som stoppar glidandet.
Hur skulle det funka med en mindre storlek (utan underställsbyxor) tro?
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 18:51Lustigt, jag har aldrig haft det problemet med mina Nike-tights, varken de korta eller långa. Eller, jo de korta har en jävla tendens att åka upp, men det var ju inte det som var problemet och det var inte de korta tightsen som var bekymret.
Funderar på
Lustigt, jag har aldrig haft det problemet med mina Nike-tights, varken de korta eller långa. Eller, jo de korta har en jävla tendens att åka upp, men det var ju inte det som var problemet och det var inte de korta tightsen som var bekymret.
Funderar på
Quote from Jan Lundquist on 7 October 2009, 09:18Jag har Craft långa tights med en lam bred skön resår. Jag har aldrig haft problemet med nedhasade byxor. Iofs har jag en del som hindrar på vägen 😉
Jag har Craft långa tights med en lam bred skön resår. Jag har aldrig haft problemet med nedhasade byxor. Iofs har jag en del som hindrar på vägen 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 11:02Åhhh Gud vad skönt att läsa!! Jag trodde att de bara är jag som springer med lustig stil och försökte dra upp brallorna.
Jag drar upp dem extra i benen, de hjälper, men de medför att de blir ganska korta - jag önskar de kunde vara längre i benen, men de
Åhhh Gud vad skönt att läsa!! Jag trodde att de bara är jag som springer med lustig stil och försökte dra upp brallorna.
Jag drar upp dem extra i benen, de hjälper, men de medför att de blir ganska korta - jag önskar de kunde vara längre i benen, men de
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 11:23Siv, vi får starta stödgrupp! "Löpare, snabbare än sina tights!"
Det är svårt att dra upp byxorna samtidigt som man springer, och det ger definitivt ett mycket lustigt löpsteg...
Ikväll ska jag testa lite av knepen i denna tråd och försöka dra upp tight
Siv, vi får starta stödgrupp! "Löpare, snabbare än sina tights!"
Det är svårt att dra upp byxorna samtidigt som man springer, och det ger definitivt ett mycket lustigt löpsteg...
Ikväll ska jag testa lite av knepen i denna tråd och försöka dra upp tight
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 13:51En till som har liknande problem med Nike tights men inte med SOC. Tyvärr finns inte SOC i min storlek längre märkligt de blir för långa och breda i midjan.
Har aldrig haft det problemet med korta tights utan endast mina ny köpta Nike......helt klart
En till som har liknande problem med Nike tights men inte med SOC. Tyvärr finns inte SOC i min storlek längre märkligt de blir för långa och breda i midjan.
Har aldrig haft det problemet med korta tights utan endast mina ny köpta Nike......helt klart