Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 14:45Jag har PRECIS samma problem, men främst med de tjockare vintertightsen. Tror därför att mycket beror på att man inte får upp dem tillräckligt över låren typ...men då tycker man ju att tillverkaren borde tänka på det.
Hur som helst, efter viss empirisk st
Jag har PRECIS samma problem, men främst med de tjockare vintertightsen. Tror därför att mycket beror på att man inte får upp dem tillräckligt över låren typ...men då tycker man ju att tillverkaren borde tänka på det.
Hur som helst, efter viss empirisk st
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:54När jag var ute på min runda idag så funderade jag på detta problem!
Så slutsatsen är att det är ett i- landsproblem ! De flesta jag såg som var ute
och sprang hade detta problem det var ett evinnerligt dragande i byxorna
ha ha ha 😀
När jag var ute på min runda idag så funderade jag på detta problem!
Så slutsatsen är att det är ett i- landsproblem ! De flesta jag såg som var ute
och sprang hade detta problem det var ett evinnerligt dragande i byxorna
ha ha ha 😀
Quote from Catharina Brattlin on 7 October 2009, 20:03Jag har, som Stina, aldrig haft problem med detta oavsett modell eller märke.
Jag har, som Stina, annat som sitter i vägen. 😉
Jag har, som Stina, aldrig haft problem med detta oavsett modell eller märke.
Jag har, som Stina, annat som sitter i vägen. 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:36Efter en ny empirisk studie av 7 km iförd re-tights har jag kommit fram till att själva nedhasningen sker från midjan ner till knäna. Ca 1 cm längre ner per km sitter tightsen och mot slutet av löprundan uppstår lätt skav på insidan av låren. (huvaligen,
Efter en ny empirisk studie av 7 km iförd re-tights har jag kommit fram till att själva nedhasningen sker från midjan ner till knäna. Ca 1 cm längre ner per km sitter tightsen och mot slutet av löprundan uppstår lätt skav på insidan av låren. (huvaligen,
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:47Hej Sylvia!! Vad menar du med annat som sitter i vägen???:D
Hej Sylvia!! Vad menar du med annat som sitter i vägen???:D
Quote from Catharina Brattlin on 7 October 2009, 20:49Hej Tomas!
Det kallas visst kurvor, har jag hört. 😉
Hej Tomas!
Det kallas visst kurvor, har jag hört. 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 21:00Underbart!! 😉
Underbart!! 😉
Quote from Catharina Brattlin on 7 October 2009, 21:03Japp, tightsen sitter ju där de ska och jag slipper dra i brallorna när jag springer. 🙂
Japp, tightsen sitter ju där de ska och jag slipper dra i brallorna när jag springer. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 21:34kurvor??? volanger trodde jag de var, i alla fall på mig...
kurvor??? volanger trodde jag de var, i alla fall på mig...
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 21:47Volanger ,jag tror jag dör ha ha ha ,nä jag tror jag föredrar Sylvias kurvor då!
Ha ha ha ,volanger ja den var ny!;D
Volanger ,jag tror jag dör ha ha ha ,nä jag tror jag föredrar Sylvias kurvor då!
Ha ha ha ,volanger ja den var ny!;D