Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:00Varför tights?????...å inte bara dom gamla hederliga fladdrande brallorna...aldrig några problem där för mig i alla fall..!!:-)
Varför tights?????...å inte bara dom gamla hederliga fladdrande brallorna...aldrig några problem där för mig i alla fall..!!:-)
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:21Volanger! jag skrattar fortfarande!ha ha ha:D
Volanger! jag skrattar fortfarande!ha ha ha:D
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 20:51Men Tomas då... 🙂
Du kan fundera på hur de ser ut om man svänger lite med rumpan....
Men Tomas då... 🙂
Du kan fundera på hur de ser ut om man svänger lite med rumpan....
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 11:48Jag har samma problem med mina Craft performance capris ( de Sylvia rekommenderar) ... lustigt nog fungerar de långa och de korta i samma serie bättre.
Också fått för mig att det är för att modellen är konstruerad för nån med rakare kropp än min (designa
Jag har samma problem med mina Craft performance capris ( de Sylvia rekommenderar) ... lustigt nog fungerar de långa och de korta i samma serie bättre.
Också fått för mig att det är för att modellen är konstruerad för nån med rakare kropp än min (designa
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 20:45Inget svar.!!!!!!..frågan igen då...Varför tights????????;)
Inget svar.!!!!!!..frågan igen då...Varför tights????????;)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 20:57Jag antar att det är en fråga om komfort, somliga trivs inte i fladdriga kläder medan andra tycker det går alldeles utmärkt att springa med byxorna flaxande runt benen. 🙂
Notera att jag inte skrev att byxorna fladdrade runt knäna, eftersom jag ansåg at
Jag antar att det är en fråga om komfort, somliga trivs inte i fladdriga kläder medan andra tycker det går alldeles utmärkt att springa med byxorna flaxande runt benen. 🙂
Notera att jag inte skrev att byxorna fladdrade runt knäna, eftersom jag ansåg at
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:02Kanonsvar Lady....vissa vill ha det tight...å andra fladdrande löst...BRA;!?;);)
Kanonsvar Lady....vissa vill ha det tight...å andra fladdrande löst...BRA;!?;);)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:09Kjell! Vissa kanske tycker att det är snyggt!!(#)
Kjell! Vissa kanske tycker att det är snyggt!!(#)
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 21:25Hoppsan Tomas..!.Då förstår jag det ännu mer,! Tänker aldrig på hur jag ser ut å frugan brukar påpeka detta...sämst klädda löpare nonsin brukar hon säga. Men finns det nåt vackrare än en kvinna som springer marathon??????? Tja ska väl vara en halvmarathon
Hoppsan Tomas..!.Då förstår jag det ännu mer,! Tänker aldrig på hur jag ser ut å frugan brukar påpeka detta...sämst klädda löpare nonsin brukar hon säga. Men finns det nåt vackrare än en kvinna som springer marathon??????? Tja ska väl vara en halvmarathon
Quote from Catharina Brattlin on 11 October 2009, 21:27Jag föredrar tights framför fladdriga brallor. Tycker musklerna fungerar bättre med nåt som stramar åt. Jämför lite med kompressionsstrumpor, som har blivit så populära bland löpare.
Toppar ska också vara tighta, så att svetten kan försvinna genom tyget
Jag föredrar tights framför fladdriga brallor. Tycker musklerna fungerar bättre med nåt som stramar åt. Jämför lite med kompressionsstrumpor, som har blivit så populära bland löpare.
Toppar ska också vara tighta, så att svetten kan försvinna genom tyget