Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:02Magnus, gör dig inte pinsam nu. Låt Jacob svara.
Magnus, gör dig inte pinsam nu. Låt Jacob svara.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:11Daniel?
Mikael, spela inte dum nu. Du vet mycket väl vad som avsågs.
Daniel?
Mikael, spela inte dum nu. Du vet mycket väl vad som avsågs.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:15Jag tror att när Jacob vaknar i morgon så kan han reda ut det här. Åtminstone så är det vad jag hoppas på.
Jag tror att när Jacob vaknar i morgon så kan han reda ut det här. Åtminstone så är det vad jag hoppas på.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:301=Var den informationen som Lars B länkade till som jag bad dig läsa.
2=Var någon information som du helt på egen hand lyckades klicka dig fram tillFörklaringen du frågar efter ligger alltså i att du inte förstår att när någon säger läs informationen i
1=Var den informationen som Lars B länkade till som jag bad dig läsa.
2=Var någon information som du helt på egen hand lyckades klicka dig fram till
Förklaringen du frågar efter ligger alltså i att du inte förstår att när någon säger läs informationen i
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:321 = Jacob, du står alltså inte för allt det du länkar till?!
2 = Jacob, har du läsförståelseproblem? Du är i så fall inte ensam om det!
1 = Jacob, du står alltså inte för allt det du länkar till?!
2 = Jacob, har du läsförståelseproblem? Du är i så fall inte ensam om det!
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:38Jag står för det jag själv skriver och för det jag rekommenderar. Om du läser sidan så har jag till och med rekommenderat emot den produkt som du hittade beskrivning för 🙂
Dina kriterier att man ska stå för allt man länkar till är ju störtlöjligt. Jag h
Jag står för det jag själv skriver och för det jag rekommenderar. Om du läser sidan så har jag till och med rekommenderat emot den produkt som du hittade beskrivning för 🙂
Dina kriterier att man ska stå för allt man länkar till är ju störtlöjligt. Jag h
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:47Jacob, du verkar helt enkelt inte ha koll på din hemsida. Det kan jag beklaga men det finns kurser i ämnet. Rådfråga expertis.
Din hemsida säger alltså "Samarbetspartner Fairing Sports Nutrition" och länkar till "http://www.fairing.se/". Om det är någo
Jacob, du verkar helt enkelt inte ha koll på din hemsida. Det kan jag beklaga men det finns kurser i ämnet. Rådfråga expertis.
Din hemsida säger alltså "Samarbetspartner Fairing Sports Nutrition" och länkar till "http://www.fairing.se/". Om det är någo
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 23:52För övrigt är det faktiskt så, rent juridisk, att om man bedriver näringsverksamhet så står man faktiskt för allt det man länkar till. Jacob, jag har kollat och jag vet att du bedriver näringsverksamhet.
För övrigt är det faktiskt så, rent juridisk, att om man bedriver näringsverksamhet så står man faktiskt för allt det man länkar till. Jacob, jag har kollat och jag vet att du bedriver näringsverksamhet.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 06:02Mammons makt över vetenskapen.
Mammons makt över vetenskapen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:28Antar att Mikaels kommentarer kan summeras med:
"Jag har inget att säga eller bidra med i sakfrågan och jag har inte heller något att säga emot de referenser som Jacob har angett.Därför försöker jag misskreditera honom genom att på egen hand söka upp e
Antar att Mikaels kommentarer kan summeras med:
"Jag har inget att säga eller bidra med i sakfrågan och jag har inte heller något att säga emot de referenser som Jacob har angett.
Därför försöker jag misskreditera honom genom att på egen hand söka upp e