Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:40Vill långdistanslöpare ha muskelmassa?
Vill långdistanslöpare ha muskelmassa?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:53Det finns folk (jag bland annat) som pysslar både med styrketräning OCH löpning.
Det finns folk (jag bland annat) som pysslar både med styrketräning OCH löpning.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:54Christer, man måste nog träna de stackars musklerna också. Om det var såenkelt att bara äta kreatin och sedan bara springa för att få fina bröst- och armmuskler...
Christer, man måste nog träna de stackars musklerna också. Om det var såenkelt att bara äta kreatin och sedan bara springa för att få fina bröst- och armmuskler...
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:29För er som vill läsa mer om kreatin finns det mycket att läsa på nätet.
En bra sida är ergo-log.com , sök på ordet creatine, så kommer ni att hitta mycket intressanta uppgifter om kreatin , som inte bara har med styrketräning att göra.
För er som vill läsa mer om kreatin finns det mycket att läsa på nätet.
En bra sida är ergo-log.com , sök på ordet creatine, så kommer ni att hitta mycket intressanta uppgifter om kreatin , som inte bara har med styrketräning att göra.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:39Långdistansare anser som regel att muskler är i vägen för bra resultat. Ett belysande exempel:
Bild:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32210000-32219999/640x480/32215242.jpg?0
Jag har nyligen kontrakterat en namnkunnig tränare som PT som tycker
Långdistansare anser som regel att muskler är i vägen för bra resultat. Ett belysande exempel:
Bild:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32210000-32219999/640x480/32215242.jpg?0
Jag har nyligen kontrakterat en namnkunnig tränare som PT som tycker
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:06Du förutsätter att en "långdistansare" bara springer? Inte åker skidor eller sysslar med andra sporter?
Du förutsätter att en "långdistansare" bara springer? Inte åker skidor eller sysslar med andra sporter?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:33Jakob G skrev såhär: "Mikael -> "svaret" på den frågan hittar du i Länken som Lars gav"
OK, jag tog mig tid att kolla upp länken.
Det så kallade svaret är antingen:
1) "Kreatintillskott och uthållighet är något som kräver fler studier innan man kan säg
Jakob G skrev såhär: "Mikael -> "svaret" på den frågan hittar du i Länken som Lars gav"
OK, jag tog mig tid att kolla upp länken.
Det så kallade svaret är antingen:
1) "Kreatintillskott och uthållighet är något som kräver fler studier innan man kan säg
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:51Blandar du inte ihop reklam och redaktionellt innehåll nu?
Blandar du inte ihop reklam och redaktionellt innehåll nu?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:54Ingen annan blandar ihop reklam med något annat än hemsidesägaren. En förklaring är alltså i högsta grad på sin plats.
Ingen annan blandar ihop reklam med något annat än hemsidesägaren. En förklaring är alltså i högsta grad på sin plats.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 22:59Så du är osäker på om länk till en blogg refererar till det redaktionella innehållet, eller till reklamen?
Så du är osäker på om länk till en blogg refererar till det redaktionella innehållet, eller till reklamen?