Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mikael:
Kan du förklara varför du har problem med att det finns både redaktioniellt material och reklam på en hemsida?

Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.

Jacob, så du menar att den här hemsidan inte är din?

BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32210000-32219999/640x480/32217233.jpg?0

Skit i kosttillskotten. Ät gröt, mm.
TRÄNA och sluta larva er!

+1 på Christer

Mikael, när du länkar till inlägg på Funbeat, betyder det att du rekommenderar Gainomax, eller? (H)

Sluta nu, annars kommer vi börja kalla dig Don Quixote. 😉

Om Jacob har skrivit vad han anser om produkten så är väl det han anser om produkten? Eller?

Att tillverkaren påstår något helt annat i ett reklaminlägg är väl naturligt.

Jag håller med Bennu och Christer. Jag insåg redan igår att jag och Jacob kan ta en PM-diskussion vid sidan av den här tråden så jag initierade en sådan, men han verkar dock vilja köra den här.

Magnus, nu förlöjligar du dig själv igen.

Magnus: Men det är väl ändå en väldigt stor skillnad. Jacobs site samarbetar aktivt med Fairing. Det är ingen slumpad reklamannons utan deras site har ett samarbete med ett företag som säljer kosttillskott eller vad det nu är.

Jacob verkar ju ändå vilja diskutera den där reklamen. Han säger såhär.

"Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.".

V