Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:29Mikael:
Kan du förklara varför du har problem med att det finns både redaktioniellt material och reklam på en hemsida?
Mikael:
Kan du förklara varför du har problem med att det finns både redaktioniellt material och reklam på en hemsida?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:33Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.
Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 07:49Jacob, så du menar att den här hemsidan inte är din?
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32210000-32219999/640x480/32217233.jpg?0
Jacob, så du menar att den här hemsidan inte är din?
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/32210000-32219999/640x480/32217233.jpg?0
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2011, 08:00Skit i kosttillskotten. Ät gröt, mm.
TRÄNA och sluta larva er!
Skit i kosttillskotten. Ät gröt, mm.
TRÄNA och sluta larva er!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:04+1 på Christer
+1 på Christer
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:46Mikael, när du länkar till inlägg på Funbeat, betyder det att du rekommenderar Gainomax, eller? (H)
Sluta nu, annars kommer vi börja kalla dig Don Quixote. 😉
Mikael, när du länkar till inlägg på Funbeat, betyder det att du rekommenderar Gainomax, eller? (H)
Sluta nu, annars kommer vi börja kalla dig Don Quixote. 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:47Om Jacob har skrivit vad han anser om produkten så är väl det han anser om produkten? Eller?
Att tillverkaren påstår något helt annat i ett reklaminlägg är väl naturligt.
Om Jacob har skrivit vad han anser om produkten så är väl det han anser om produkten? Eller?
Att tillverkaren påstår något helt annat i ett reklaminlägg är väl naturligt.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:50Jag håller med Bennu och Christer. Jag insåg redan igår att jag och Jacob kan ta en PM-diskussion vid sidan av den här tråden så jag initierade en sådan, men han verkar dock vilja köra den här.
Magnus, nu förlöjligar du dig själv igen.
Jag håller med Bennu och Christer. Jag insåg redan igår att jag och Jacob kan ta en PM-diskussion vid sidan av den här tråden så jag initierade en sådan, men han verkar dock vilja köra den här.
Magnus, nu förlöjligar du dig själv igen.
Quote from Jonny Persson on 16 March 2011, 08:50Magnus: Men det är väl ändå en väldigt stor skillnad. Jacobs site samarbetar aktivt med Fairing. Det är ingen slumpad reklamannons utan deras site har ett samarbete med ett företag som säljer kosttillskott eller vad det nu är.
Magnus: Men det är väl ändå en väldigt stor skillnad. Jacobs site samarbetar aktivt med Fairing. Det är ingen slumpad reklamannons utan deras site har ett samarbete med ett företag som säljer kosttillskott eller vad det nu är.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:52Jacob verkar ju ändå vilja diskutera den där reklamen. Han säger såhär.
"Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.".
V
Jacob verkar ju ändå vilja diskutera den där reklamen. Han säger såhär.
"Jonas -> En korrigering. Den reklam som Mikael har hittat finns inte på hemsidan. Den finns inte heller länkad till direkt utan Mikael har klickat sig fram till den helt själv.".
V