Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:22Magnus, jag har inte belägg för att Träningslära.se är sponsrad av Fairing. Den sida som beskriver samarbetet säger inget om det. Därav frågan om samarbetet är kommersiellt.
Edit: ska kanske också säga att Jacob besvarade den frågan tidigare med att säga
Magnus, jag har inte belägg för att Träningslära.se är sponsrad av Fairing. Den sida som beskriver samarbetet säger inget om det. Därav frågan om samarbetet är kommersiellt.
Edit: ska kanske också säga att Jacob besvarade den frågan tidigare med att säga
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:28Vi kan sammanfatta din "logik" med en liknelse Mikael. Så här tänker du:
---------------------------
När någon spelar fotboll samarbetar han med sina lagkamrater. Det gynnar spelaren som individer och gör samtidigt hans lag starkare.Då de samarbetar p
Vi kan sammanfatta din "logik" med en liknelse Mikael. Så här tänker du:
---------------------------
När någon spelar fotboll samarbetar han med sina lagkamrater. Det gynnar spelaren som individer och gör samtidigt hans lag starkare.
Då de samarbetar p
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:28Miakel, varför bad du bara inte om en förklaring fårn första bröjan, istället för att försöka spela Allan?
Vad är det med en del människor och kosttillskott?
Miakel, varför bad du bara inte om en förklaring fårn första bröjan, istället för att försöka spela Allan?
Vad är det med en del människor och kosttillskott?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 10:40Magnus, det var precis det jag gjorde. Jag bad om en förklaring i sakfrågan och fick en förolämpning till svar.
Jacob, jag tror att din liknelse säger mer om dig själv än om någon annan.
Magnus, det var precis det jag gjorde. Jag bad om en förklaring i sakfrågan och fick en förolämpning till svar.
Jacob, jag tror att din liknelse säger mer om dig själv än om någon annan.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 14:08Jahapp.
Tillgången på troll är som vanligt större än efterfrågan.
Synd att denna mycket intressanta diskussion skulle förstöras.Jag ser fram emot en fortsatt diskussion om kreatinets fördelar och hoppas att mer forskning på området kommer fram.
Ni s
Jahapp.
Tillgången på troll är som vanligt större än efterfrågan.
Synd att denna mycket intressanta diskussion skulle förstöras.
Jag ser fram emot en fortsatt diskussion om kreatinets fördelar och hoppas att mer forskning på området kommer fram.
Ni s
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:30Trots att det finns mycket blandade data huruvida effekten av kreatinet skulle vara märkbar eller inte så tycker jag det kan vara värt det. Det är ju trots att snusbilligt.
Trots att det finns mycket blandade data huruvida effekten av kreatinet skulle vara märkbar eller inte så tycker jag det kan vara värt det. Det är ju trots att snusbilligt.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:47Varför vill du inte diskutera kreatinets nackdelar?
Det bästa är säkert att testa själv och leva med fördelar o nackdelar.
Varför vill du inte diskutera kreatinets nackdelar?
Det bästa är säkert att testa själv och leva med fördelar o nackdelar.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:23Inga nackdelar.
Inga nackdelar.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:27Då är det bara att köpa en laddad bulkbil och äta på.
Då är det bara att köpa en laddad bulkbil och äta på.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:46Wassberg skakar på huvvet.
Om vi leker med tanken att kreatin är bra för återhämtning med mera. Det jag varnar för är att skillnaden mellan löpning och styrketräning är att löpning är extremt monotont. Alltså det är inte muskulaturen som säger ifrån i l
Wassberg skakar på huvvet.
Om vi leker med tanken att kreatin är bra för återhämtning med mera. Det jag varnar för är att skillnaden mellan löpning och styrketräning är att löpning är extremt monotont. Alltså det är inte muskulaturen som säger ifrån i l