Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:19Jag kan köra långpass på upp till 17km på fastande mage utan några problem. Dricker 2 stora glas vatten när jag vaknat, väntar en halv timme innan jag sticker ut. Jag varken äter eller dricker under rundan. äter först när jag kommer hem!
Jag kan köra långpass på upp till 17km på fastande mage utan några problem. Dricker 2 stora glas vatten när jag vaknat, väntar en halv timme innan jag sticker ut. Jag varken äter eller dricker under rundan. äter först när jag kommer hem!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:22Är det inte underligt att äta dagen innan träning?
Är det inte underligt att äta dagen innan träning?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:23Men då slutar jag oroa mig nu! 😉 Ställer dock en väckarklocka eller två under natten så jag får i mig vätska, just nu vaknar jag på morgonen med känslan att jag vill dricka ett badkar med vatten.
Men då slutar jag oroa mig nu! 😉 Ställer dock en väckarklocka eller två under natten så jag får i mig vätska, just nu vaknar jag på morgonen med känslan att jag vill dricka ett badkar med vatten.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:26Ja, det är en jobbig känsla
BILD:http://ejmis.blogg.se/images/2008/potatis-kor-012_12124176.jpg
Ja, det är en jobbig känsla
BILD:http://ejmis.blogg.se/images/2008/potatis-kor-012_12124176.jpg
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:27Fast jag är inte så söt som korna på morgonen.
Fast jag är inte så söt som korna på morgonen.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:28Ta med ett Milko på rundan som nödproviant.
Ta med ett Milko på rundan som nödproviant.
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 20:29"Är det inte underligt att äta dagen innan träning?"
Jag äter iaf varje dag!
"Är det inte underligt att äta dagen innan träning?"
Jag äter iaf varje dag!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:31Hur långt och/eller länge man kan springa utan energi är individuellt och kan väl till viss mån tränas upp. Jag har nog gjort 20 km som längst innan frukost (då dessutom i värsta snöstormen) och det var ju inte roligt någonstans, det blev mycket pannbensb
Hur långt och/eller länge man kan springa utan energi är individuellt och kan väl till viss mån tränas upp. Jag har nog gjort 20 km som längst innan frukost (då dessutom i värsta snöstormen) och det var ju inte roligt någonstans, det blev mycket pannbensb
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:31Christer: Hur underlig är inte du då? 😉
Christer: Hur underlig är inte du då? 😉
Quote from Elias Engqvist on 15 July 2010, 20:33Du skulle bara veta 😉
Du skulle bara veta 😉