Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:38Tjusigt! Vacker bild också 🙂
Det var ganska gott att komma hem och äta frukost, eller hur? 🙂
Tjusigt! Vacker bild också 🙂
Det var ganska gott att komma hem och äta frukost, eller hur? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:42Nja. Jag har inte lyft mig ur soffan för att fixa frukosten. Men tack för påminnelsen! 😉 *masar sig ut i köket*
Nja. Jag har inte lyft mig ur soffan för att fixa frukosten. Men tack för påminnelsen! 😉 *masar sig ut i köket*
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:49Tänk så olika vi är ändå, jag hade i princip gått från löprundan rakt in i kylskåpet utan att pausa, jag brukar vara kanonhungrig när jag kommer hem 😀
Tänk så olika vi är ändå, jag hade i princip gått från löprundan rakt in i kylskåpet utan att pausa, jag brukar vara kanonhungrig när jag kommer hem 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:50Jag var hungrig vid km 14 😉 Sedan gick det över. Men gröten smakar väldigt gott ändå!
Jag var hungrig vid km 14 😉 Sedan gick det över. Men gröten smakar väldigt gott ändå!
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 09:58VIsst känns det härligt att ha hela dagen kvar också? 🙂
VIsst känns det härligt att ha hela dagen kvar också? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 10:05Oh ja, fast jag funderar lite på vad jag ska träna mer idag... Morgonens träning är glömd efter lunch, det är väl ända nackdelen!
Oh ja, fast jag funderar lite på vad jag ska träna mer idag... Morgonens träning är glömd efter lunch, det är väl ända nackdelen!
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 10:15Det där känner jag igen! *gapskrattar* Så skönt att inte vara den enda med dåligt minne!
Det där känner jag igen! *gapskrattar* Så skönt att inte vara den enda med dåligt minne!
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 10:35Ska bara laga cykeln. Sedan så kan jag ge mig ut på nya äventyr. Undrar om jag ska transportlöpa mellan affärerna på stan idag?
Äsch, nog svamlat, dags att ta tag i dagen! Ha en bra dag Annica (och alla andra 😉 )!
Ska bara laga cykeln. Sedan så kan jag ge mig ut på nya äventyr. Undrar om jag ska transportlöpa mellan affärerna på stan idag?
Äsch, nog svamlat, dags att ta tag i dagen! Ha en bra dag Annica (och alla andra 😉 )!