Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 16:15Pär, fettförbränningen är ju igång direkt förståss. Det är nog ett missförstånd att man först bränner kolhydrater och sedan fett. Vid vanliga distanspass är fettbörbränningen relativt hög omgående. Det finns massa siffror i litteraturen på exakta fördelni
Pär, fettförbränningen är ju igång direkt förståss. Det är nog ett missförstånd att man först bränner kolhydrater och sedan fett. Vid vanliga distanspass är fettbörbränningen relativt hög omgående. Det finns massa siffror i litteraturen på exakta fördelni
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 20:41Jesper: Vi brukar ha långpassen söndag morgon och oftast äter jag inget alls men dricker 3 dl mjölk innan passet som jag brukar göra varje morgon.
När det gäller min status efter 30 km så är jag beredd att stjäla dricka från småbarn och låta det flytande
Jesper: Vi brukar ha långpassen söndag morgon och oftast äter jag inget alls men dricker 3 dl mjölk innan passet som jag brukar göra varje morgon.
När det gäller min status efter 30 km så är jag beredd att stjäla dricka från småbarn och låta det flytande