Quote from Elias Engqvist on 9 April 2008, 19:43"Vad är kadens som Fredrika nämner?"
I löpningssammanhang är det antalet steg per minut
"Vad är kadens som Fredrika nämner?"
I löpningssammanhang är det antalet steg per minut
Quote from ellen olsson on 9 April 2008, 19:57> I löpningssammanhang är det antalet steg per minut
I löpningssammanhang är det nog faktiskt minst lika vanligt att man avser antalet dubbelsteg per minut. Man räknar varje gång man sätter ner höger eller vänster fot, dock inte både och.
Det blir lite e
> I löpningssammanhang är det antalet steg per minut
I löpningssammanhang är det nog faktiskt minst lika vanligt att man avser antalet dubbelsteg per minut. Man räknar varje gång man sätter ner höger eller vänster fot, dock inte både och.
Det blir lite e
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2008, 19:58Ja, sorry Fredrik, det var det jag menade. Lite svårt att gissa bara 🙂
Ja, sorry Fredrik, det var det jag menade. Lite svårt att gissa bara 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:31Om man kör små grodorna, hur räknar man då?
Om man kör små grodorna, hur räknar man då?
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:28koack per minute ...
koack per minute ...
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:14Jag föredrar att använda s.k. hoppsa-steg.
Jag föredrar att använda s.k. hoppsa-steg.
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 22:25Själv föredrar jag The Silly Walk: http://youtube.com/watch?v=wippooDL6WE&feature=related
Själv föredrar jag The Silly Walk: http://youtube.com/watch?v=wippooDL6WE&feature=related
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 18:32Okej, jag tror att jag fattar. 😉
Tack!
Okej, jag tror att jag fattar. 😉
Tack!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:06jag läste (i iform tror jag)att man kunde höja sin hastighet genom att springa kortare steg. Kan det stämma?
jag läste (i iform tror jag)att man kunde höja sin hastighet genom att springa kortare steg. Kan det stämma?
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 20:35Jag såg en intervju med Baldini igår på Eurosport. Han hade definitivt ett hälsteg och nästan rakt ben när han satte ner foten. Dock hade han väldigt mjuk nedsättning av fötterna och hög hälkick (eller vad man skall kalla det). Han sprang ruggigt många ki
Jag såg en intervju med Baldini igår på Eurosport. Han hade definitivt ett hälsteg och nästan rakt ben när han satte ner foten. Dock hade han väldigt mjuk nedsättning av fötterna och hög hälkick (eller vad man skall kalla det). Han sprang ruggigt många ki