Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 14:43Har kört mkt bra och klok grundträning, mängdträning i ett år. Tagit bort 10 kg...och fick för mig att börja köra intervaller och backträning för att få upp konditionen och bli starkare. Det enda som hänt är att skadorna kommit....med intervallerna o back
Har kört mkt bra och klok grundträning, mängdträning i ett år. Tagit bort 10 kg...och fick för mig att börja köra intervaller och backträning för att få upp konditionen och bli starkare. Det enda som hänt är att skadorna kommit....med intervallerna o back
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 14:50"Få gillar att pressa sig som man gör på intervaller".
Jag älskar det - skulle gladeligen springa intervaller 4 ggr i veckan om kroppen pallade för det. (H:)
"Få gillar att pressa sig som man gör på intervaller".
Jag älskar det - skulle gladeligen springa intervaller 4 ggr i veckan om kroppen pallade för det. (H:)
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 15:33Johan: Spring det du gillar, istället för att plåga dig med sådant du inte gillar. Strunta i tidskrav och mål och ge dig ut för att det är vacker väder eller för att se om du kan hitta en ny väg du inte löpt än.
Försök hitta njutningen i löpningen igen,
Johan: Spring det du gillar, istället för att plåga dig med sådant du inte gillar. Strunta i tidskrav och mål och ge dig ut för att det är vacker väder eller för att se om du kan hitta en ny väg du inte löpt än.
Försök hitta njutningen i löpningen igen,
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 15:48Tack Lady
Tack Lady
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 16:02Håller med Ladyn! Se löpningen som ett smörgåsbord där du unnar dig att plocka det gottigaste. Strunta i potatisen och annat tråkigt (om du inte skulle råka vara en sån som tycker det är det godaste som finns) - du blir mätt ändå! 😀
Vi som inte har någr
Håller med Ladyn! Se löpningen som ett smörgåsbord där du unnar dig att plocka det gottigaste. Strunta i potatisen och annat tråkigt (om du inte skulle råka vara en sån som tycker det är det godaste som finns) - du blir mätt ändå! 😀
Vi som inte har någr
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 16:11Håller med Er...Har varit en mkt god löpare för många år sedan. en sport som räddat mig från mkt elände. Gjort ett uppehåll på över tjugofem år...sen hittade jag tillbaka. Så otroligt roligt o spännande. Alltid älskat utmaningar...Idag finns inget som jag
Håller med Er...Har varit en mkt god löpare för många år sedan. en sport som räddat mig från mkt elände. Gjort ett uppehåll på över tjugofem år...sen hittade jag tillbaka. Så otroligt roligt o spännande. Alltid älskat utmaningar...Idag finns inget som jag
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 16:27Heja dej Johan! (t+)
"Det ska va gött å springa - annars kan det kvitta"! 😀
Heja dej Johan! (t+)
"Det ska va gött å springa - annars kan det kvitta"! 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 16:47Härligt....gott o leva..trots allt..*L*
Härligt....gott o leva..trots allt..*L*
Quote from Eric Jacobsson on 15 June 2008, 16:51""Det ska va gött å springa - annars kan det kvitta"! "
Förr trodde jag att man omöjligtvis kunde tycka att jogging/löpning var roligt... Det var för mig den värsta pinan som fanns. Men nu är jag omvänd, det är ju hur skönt som helst! (hv)
""Det ska va gött å springa - annars kan det kvitta"! "
Förr trodde jag att man omöjligtvis kunde tycka att jogging/löpning var roligt... Det var för mig den värsta pinan som fanns. Men nu är jag omvänd, det är ju hur skönt som helst! (hv)
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 18:00Löpning (och även annan träning) ska vara roligt, men det kommer inte att vara roligt varenda pass och varenda minut. Man hamnar i svackor då det är roligare och tråkigare, då gäller det att bita ihop och se om det vänder. Ifall det inte vänder så gäller
Löpning (och även annan träning) ska vara roligt, men det kommer inte att vara roligt varenda pass och varenda minut. Man hamnar i svackor då det är roligare och tråkigare, då gäller det att bita ihop och se om det vänder. Ifall det inte vänder så gäller