Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 23:22På dig lät det som att det bara var ett svar i tråden, ja.
På dig lät det som att det bara var ett svar i tråden, ja.
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2008, 23:25Å där missförstod du mig!
Vad jag undrade var: Var det någon som påstod att Matilda inte var kapabel att välja eftersom du måste påpeka att hon var det?
Å där missförstod du mig!
Vad jag undrade var: Var det någon som påstod att Matilda inte var kapabel att välja eftersom du måste påpeka att hon var det?
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 23:32Ah, men jag hade rätt i att det fanns ett missförstånd åtminstone (borde jag inte sova nu, om jag börjar vimsa till det?) 🙂
Nå, jag tyckte det lät som att flera försökte välja åt Matilda, och jag är ivrig förespråkare för individens rätt att tänka och
Ah, men jag hade rätt i att det fanns ett missförstånd åtminstone (borde jag inte sova nu, om jag börjar vimsa till det?) 🙂
Nå, jag tyckte det lät som att flera försökte välja åt Matilda, och jag är ivrig förespråkare för individens rätt att tänka och
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 12:46Jag är mycket tacksam för alla svar på varianter jag fått. 🙂 Tack så mycket!
Synd bara att det blev en så livlig diskussion om "rätt och fel", eller vad man ska kalla det. 😉 Ta det lugnt, kära vuxna (H)
Jag är mycket tacksam för alla svar på varianter jag fått. 🙂 Tack så mycket!
Synd bara att det blev en så livlig diskussion om "rätt och fel", eller vad man ska kalla det. 😉 Ta det lugnt, kära vuxna (H)
Quote from Urban Nilsson on 16 June 2008, 15:15😀
😀