Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 18:03Ja, och sedan varierar det över tiden vad som är roligt tycker jag. Just nu betackar jag mig för riktigt långa långpass (förutom sällskapspass! :D). Men långa ensamma nötningar bara för träningens skull behöver jag lite paus från känner jag (efter marantr
Ja, och sedan varierar det över tiden vad som är roligt tycker jag. Just nu betackar jag mig för riktigt långa långpass (förutom sällskapspass! :D). Men långa ensamma nötningar bara för träningens skull behöver jag lite paus från känner jag (efter marantr
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 18:27"Få gillar att pressa sig som man gör på intervaller."
En intervall för mig handlar om vilan mellan två arbetspass. Intervaller behöver inte innebär att pressa sig mer än för ett långpass utan det handlar om att kunna flytta sitt max litegranna genom att
"Få gillar att pressa sig som man gör på intervaller."
En intervall för mig handlar om vilan mellan två arbetspass. Intervaller behöver inte innebär att pressa sig mer än för ett långpass utan det handlar om att kunna flytta sitt max litegranna genom att
Quote from Catharina Brattlin on 15 June 2008, 19:51Jag skriver under på allt Du skriver, Patrik. (t+) Precis så tänker jag också. Ibland måste det kännas lite jobbigare och tuffare, för att det senare ska upplevas som angenämt.
Minns när jag började springa backintervaller. Tidigare hade jag upplevt "min
Jag skriver under på allt Du skriver, Patrik. (t+) Precis så tänker jag också. Ibland måste det kännas lite jobbigare och tuffare, för att det senare ska upplevas som angenämt.
Minns när jag började springa backintervaller. Tidigare hade jag upplevt "min
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 20:01"Självklart skall träningen vara rolig, annars kan man liga gärna sluta. Mental näring är liga viktig som träningen. Men om man verkligen vill träna och förbättra sig, till skillnad från att motionera och "hålla sig i form", då måste man pressa sitt max i
"Självklart skall träningen vara rolig, annars kan man liga gärna sluta. Mental näring är liga viktig som träningen. Men om man verkligen vill träna och förbättra sig, till skillnad från att motionera och "hålla sig i form", då måste man pressa sitt max i
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 21:15Fia-Lotta: "Jag tycker inte att "pressa sitt max" är lika med inte roligt "
Nej inte jag heller, att känna att jag lyckats maxa ett pass är en enorm kick i sig. Men jag skulle inte vilja påstå att det är behagligt just i max ögonblicken 😉Sylvia: 🙂
Fia-Lotta: "Jag tycker inte att "pressa sitt max" är lika med inte roligt "
Nej inte jag heller, att känna att jag lyckats maxa ett pass är en enorm kick i sig. Men jag skulle inte vilja påstå att det är behagligt just i max ögonblicken 😉
Sylvia: 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 21:18Håller med dig Fia-Lotta, att anstränga sig över sin "bekvämlighetsnivå" kan vara roligt, givande och göra gott i själen men bara de dagar psyket är med på noterna.
Iaf är det så för mig att de dagar jag känner mig liten och klen, då går all form av far
Håller med dig Fia-Lotta, att anstränga sig över sin "bekvämlighetsnivå" kan vara roligt, givande och göra gott i själen men bara de dagar psyket är med på noterna.
Iaf är det så för mig att de dagar jag känner mig liten och klen, då går all form av far
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 22:05Patrik: Absolut plågsamt! 😀 (men kul.... (H))
Ladyn: Vi är på samma våglängd! 🙂
Patrik: Absolut plågsamt! 😀 (men kul.... (H))
Ladyn: Vi är på samma våglängd! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2008, 23:00Lady Godiva: "Jag tror Matilda är fullständigt kapabel att komma fram till hur hon vill göra själv, oavsett vilka modeller vi föredrar eller tycker om (både du, jag och Peter)"
Om jag inte kommer ihåg fel så ville Matilda ha tips/svar. Då passar det väl
Lady Godiva: "Jag tror Matilda är fullständigt kapabel att komma fram till hur hon vill göra själv, oavsett vilka modeller vi föredrar eller tycker om (både du, jag och Peter)"
Om jag inte kommer ihåg fel så ville Matilda ha tips/svar. Då passar det väl
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 23:19Nu missförstod du mig.
Det jag menade var att Matilda är kapabel att välja själv bland alla förslag som presenterades. För det fanns faktiskt fler än ett.
Nu missförstod du mig.
Det jag menade var att Matilda är kapabel att välja själv bland alla förslag som presenterades. För det fanns faktiskt fler än ett.
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2008, 23:21Var det nån som sa nåt annat?
Var det nån som sa nåt annat?