Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:46Om man inte gillar borzovhopp, skulle boxhopp kunna vara en mer skonsam övning. Dels kan man använda båda benen, dels landar man högre än man startar så det blir ingen kraftig stöt. (Jag menar då inte varianten där man studsar upp och ner flera gånger i
Om man inte gillar borzovhopp, skulle boxhopp kunna vara en mer skonsam övning. Dels kan man använda båda benen, dels landar man högre än man startar så det blir ingen kraftig stöt. (Jag menar då inte varianten där man studsar upp och ner flera gånger i
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:17Ok, borzov-förklaringen var lite bättre. Jag läste för övrigt "hoppa upp" i första förklaringen som "hoppa upp (på bänken)". Dvs, vristen på bänken, sedan hoppa baklänges upp på bänken och samtidigt upp med höften... Tur att det inte var så konstig övning
Ok, borzov-förklaringen var lite bättre. Jag läste för övrigt "hoppa upp" i första förklaringen som "hoppa upp (på bänken)". Dvs, vristen på bänken, sedan hoppa baklänges upp på bänken och samtidigt upp med höften... Tur att det inte var så konstig övning
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:23Det var några år sedan Borzov var i stöt.
Det var några år sedan Borzov var i stöt.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:52Sylvia. Håller med.
Mina rörelser i sakta mak utan hopp och viktpålägg har gjort att jag fått mindre ont.
För tillfället har jag inte ont alls.Fått höra att snälla rörelser under långa tider bygger upp ledvätskan i knäna.
Rätt eller fel?På mig ha
Sylvia. Håller med.
Mina rörelser i sakta mak utan hopp och viktpålägg har gjort att jag fått mindre ont.
För tillfället har jag inte ont alls.
Fått höra att snälla rörelser under långa tider bygger upp ledvätskan i knäna.
Rätt eller fel?
På mig ha
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:55Borzov är ukrainare, inte ryss.
Sådana detaljer är mycket viktiga..
Det är ungefär som att påstå att Sean Connery är engelsman.
Borzov är ukrainare, inte ryss.
Sådana detaljer är mycket viktiga..
Det är ungefär som att påstå att Sean Connery är engelsman.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 13:59Vilken fadäs! Jag korrigerar omedelbart.
Vilken fadäs! Jag korrigerar omedelbart.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 14:05??????? Lars!
Man vet ju aldrig om det är någon ukrainare som läser denna tråden och tar illa upp.. 😉
??????? Lars!
Man vet ju aldrig om det är någon ukrainare som läser denna tråden och tar illa upp.. 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:28Tack för all info och alla synpunkter. Jag tar det mesta till mig men gallrar lite :-).
Jag ska i alla fall testa nu över vintern med lite rehabövningar för knäna och se om det kan leda till smärtfria knän till nästa löpsäsong.
Tack för all info och alla synpunkter. Jag tar det mesta till mig men gallrar lite :-).
Jag ska i alla fall testa nu över vintern med lite rehabövningar för knäna och se om det kan leda till smärtfria knän till nästa löpsäsong.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:59Om inte leder och senor kan "stärkas", vad exakt menar man då när man säger att "det tar ett tag för leder och senor att vänja sig" ?
Om inte leder och senor kan "stärkas", vad exakt menar man då när man säger att "det tar ett tag för leder och senor att vänja sig" ?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 22:13Körde grymt mycket knäböj med fria vikter (världens bästa styrkeövning) på gym innan jag på allvar började med löpning. Aldrig haft problem med vare sig knän eller rygg. Vill ju gärna tro att det finns ett samband 😉
Körde grymt mycket knäböj med fria vikter (världens bästa styrkeövning) på gym innan jag på allvar började med löpning. Aldrig haft problem med vare sig knän eller rygg. Vill ju gärna tro att det finns ett samband 😉