Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 15:26Jag har tänkt införskaffa mig ett par nya löpskor för bl.a. löpning till och från jobbet nu på hösten och vintern, en sträcka på ~10km åt varje håll, varav hälften på grus och hälften på asfalt. Framför allt på asfalten är det ganska halt på morgonen så j
Jag har tänkt införskaffa mig ett par nya löpskor för bl.a. löpning till och från jobbet nu på hösten och vintern, en sträcka på ~10km åt varje håll, varav hälften på grus och hälften på asfalt. Framför allt på asfalten är det ganska halt på morgonen så j
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 15:38Jag upplever att IceBugs modeller har stora skillnader kanske tack vare att de har förhållandevis få modeller om man jämför med exempelvis Asics. Så kolla på de modellerna som har den vikt och drop som du är van vid.
Jag upplever att IceBugs modeller har stora skillnader kanske tack vare att de har förhållandevis få modeller om man jämför med exempelvis Asics. Så kolla på de modellerna som har den vikt och drop som du är van vid.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 16:05De som känns mest aktuella då är Pytho2 BUGrip och Pytho2. Någon som har erfarenhet av dessa? Vad är att föredra av ståldubbar och gummidubbar? Tänker att ståldubbarna kommer slitas ner om jag springer för mycket på asfalt. Det står iofs i produktinformat
De som känns mest aktuella då är Pytho2 BUGrip och Pytho2. Någon som har erfarenhet av dessa? Vad är att föredra av ståldubbar och gummidubbar? Tänker att ståldubbarna kommer slitas ner om jag springer för mycket på asfalt. Det står iofs i produktinformat
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 16:11Jag har Pytho2 BUGrip och jag tycker dom:
är tunga
är stela
har ett suveränt grepp
håller mina fötter torra och varma på ett suveränt sätt när jag springer genom snöslask
Jag har Pytho2 BUGrip och jag tycker dom:
är tunga
är stela
har ett suveränt grepp
håller mina fötter torra och varma på ett suveränt sätt när jag springer genom snöslask
Quote from Elias Engqvist on 7 November 2012, 16:15Är det nu jag måste upprepa: Det finns minst 3 andra märken som också tillverkar bra/bättre löparskor med metalldubbar.
VJ
Salomon
Inov8Stirra er inte blinda på Icebugs!!!
Är det nu jag måste upprepa: Det finns minst 3 andra märken som också tillverkar bra/bättre löparskor med metalldubbar.
VJ
Salomon
Inov8
Stirra er inte blinda på Icebugs!!!
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 16:33Jo jag tror det är här du måste upprepa det Christer 😛
Det blir lätt så att jag zoomar in helt på något när det ser bra ut. Kanske dags att scouta lite på VJs, Salomons och Inov8s hemsidor och göra ett besök i en löpbutik.
Jo jag tror det är här du måste upprepa det Christer 😛
Det blir lätt så att jag zoomar in helt på något när det ser bra ut. Kanske dags att scouta lite på VJs, Salomons och Inov8s hemsidor och göra ett besök i en löpbutik.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 16:54Springer vinter både ute och inomhus. Ute har jag samma parfota skor Eco som i somarren. Men de mest halkiga tider använder Acis dubbskor. Det blir mycket springande inne också att jag tävlan inomhus i snabb till medeldistans. 🙂
Springer vinter både ute och inomhus. Ute har jag samma parfota skor Eco som i somarren. Men de mest halkiga tider använder Acis dubbskor. Det blir mycket springande inne också att jag tävlan inomhus i snabb till medeldistans. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 17:55Jag är mer inne på skor med extra grepp men inga dubbar? Kollade på adidas XT, funderat på asics trainer fuji eller vad de heter, någon som har testat?
Jag är mer inne på skor med extra grepp men inga dubbar? Kollade på adidas XT, funderat på asics trainer fuji eller vad de heter, någon som har testat?
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 18:06En annan tråd undrar varför resultaten är sämre numera.
I denna tråd kommer ju ett antal förklaringar.
En annan tråd undrar varför resultaten är sämre numera.
I denna tråd kommer ju ett antal förklaringar.