Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparfilosofi
You need to log in to create posts and topics.

HC = utanför kategori!
Springer aldrig utan cyklar istället.
Kör däremot på viss erfarenhet och med periodiserng av verksamheten.

>Det här kan väl inte stämma om kat 1:
* Bryter ett lopp om måltiden inte går att nå

Jodå, det är de som gör så, eftersom en sämre tid i protokollet vore värre än att bryta, ett bevis för att de inte hade disciplinen att hålla sitt tänkta tempo just den

Hm, jag passar in på båda kategorierna, eller ingen.

Jag organiserar min träning och följer den väldigt disciplinerat. Endast sjukdom kan få mig att lägga mitt strukturerade upplägg åt sidan. Härrör sig från mitt kontrollbehov, inget annat.

Jag älskar t

Du är en klockren 1:a ju, disciplinen slår ju igenom så att du inte skadar dig, det tycker jag är jättebra. Många är disciplinerade nog att träna stenhårt men inte så disciplinerade att de klarar av att hoppa över ett pass om kroppen är trött (det är det

Vete 17 var jag sorterar in - älskar prylar och schema och klockor och statistik (sa ngn ingenjör?); men FÖLJER dem????

Däremot blir jag sjuk, vanligen för att jag springer fortare än jag skulle enligt schemat eller längre eller ngt ... eller så är det

OK, Lady, det låter iofs vettigt. Men någon elitsatsande är jag absolut inte...det är jag för gammal för...;) Tack för de snälla orden!

Ang ätandet, som Du också nämnde, tillhör jag nog också kategori 1 i så fall; kontrollerat matintag (sex mål/dag var t

Det måste ju finnas undantag också, det finns alltid undantag. Någon som uppfyller alla krav, elle ringa. Eller något annat riktigt oväntat 🙂

Hm, först tänkte jag att andra kanske räknar mig till 1:an men den stämde inte särskilt bra, så jag skrev en egen kategori:

Kategori X:Måluppfyllelse är allt (förbättringar är endast steg på vägen)
Kännetecken:
* Kräver långsiktigt träningsupplägg för va

Då är nog jag kategori Y Fredrika (X är bara för tjejer):

Tränar ofta och gärna, men inte bara löpning.

Har antalet pass som mål, men vad det blir spelar mindre roll. Hinner jag inte till yogapasset på lunchen för att jag sitter i möte eller telefonen,

Jag är nog light-versionen av kategori 1. Jag gillar ramar och struktur, jag gillar att följa scheman och veta varför man tränar på ett visst vis. Jag har koll på maten, men det är nog något som hänger med sedan jag hade anorexia. Faktiskt tror jag att ja