Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 19:59Haha, jag är definitivt kategori 1. Jag tror däremot det går att dela in den kategorin i två typer, de som använder sig av alla verktyg, teorier och rön som kretsar kring löpningen, och de som utöver det även är utpräglade tävlingsmänniskor och som gör al
Haha, jag är definitivt kategori 1. Jag tror däremot det går att dela in den kategorin i två typer, de som använder sig av alla verktyg, teorier och rön som kretsar kring löpningen, och de som utöver det även är utpräglade tävlingsmänniskor och som gör al
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:05Inom cykel finns ett bra uttryck: Släpper man tidigt, kan man fullfölja!
Ibland så kör man tävlingar för att få fartträning
De som är med i tävlingen och kör så det sprutar mjölksyra, kalopsar emellanåt med påföljd att de inte får runt benen. Då bryter m
Inom cykel finns ett bra uttryck: Släpper man tidigt, kan man fullfölja!
Ibland så kör man tävlingar för att få fartträning
De som är med i tävlingen och kör så det sprutar mjölksyra, kalopsar emellanåt med påföljd att de inte får runt benen. Då bryter m
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:10inom löpningen, bland de som är bättre, kan det vara bra att bryta om man inte känner att man kan prestera så bra som man önskar.
Varför fullfölja när man istället kan få extra träning eller liknande än att genomföra i väldigt hög ansträngning med kansk
inom löpningen, bland de som är bättre, kan det vara bra att bryta om man inte känner att man kan prestera så bra som man önskar.
Varför fullfölja när man istället kan få extra träning eller liknande än att genomföra i väldigt hög ansträngning med kansk
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:15Det bygger på vilka målsättningar man har med just den tävlingen. Hade det bara varit för de som kan vinna så blir startfälten ganska små.
Tack och lov så har man lyckats vara snabbast mer än en gång genom åren.
Numera kör man endast motionslopp med resul
Det bygger på vilka målsättningar man har med just den tävlingen. Hade det bara varit för de som kan vinna så blir startfälten ganska små.
Tack och lov så har man lyckats vara snabbast mer än en gång genom åren.
Numera kör man endast motionslopp med resul
Quote from Sissel Svanøe on 26 February 2008, 21:24Peter>Man fullföljer för att få sin medalj. Inget annat 😉 Och om man tar det lite lugnare när man inser att man inte kommer att nå sin planerade tid får man ett återhämtningspass på köpet. Mycket praktiskt.
Peter>Man fullföljer för att få sin medalj. Inget annat 😉 Och om man tar det lite lugnare när man inser att man inte kommer att nå sin planerade tid får man ett återhämtningspass på köpet. Mycket praktiskt.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:35Kategori 1
Kategori 2
Kategori 3
Kategori 4
(Kategori 5)
Kategori 1
Kategori 2
Kategori 3
Kategori 4
(Kategori 5)
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 21:57Kategori 1 antar jag, även om jag aldrig har brutit ett lopp. Och inte detaljplanerar långt i förväg heller för den delen.
Det är också lite missvisande att 1:or skulle vara mer skadedrabbade. Om de är det så beror det på att många i den gruppen tränar m
Kategori 1 antar jag, även om jag aldrig har brutit ett lopp. Och inte detaljplanerar långt i förväg heller för den delen.
Det är också lite missvisande att 1:or skulle vara mer skadedrabbade. Om de är det så beror det på att många i den gruppen tränar m
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 22:07Är nog mest en tvåa fast med inslag av ettan :-). Har aldrig gillat att bli kategoriserad (#)
Är nog mest en tvåa fast med inslag av ettan :-). Har aldrig gillat att bli kategoriserad (#)
Quote from Håkan Öhling on 27 February 2008, 00:06Håller helt med Fredrika och anmäler mig till kategori X 🙂
Jag tränar i grunden för att må bra (vilket ett antal år utan träning bevisat), men vill ha resultat som målsättning. Utmaningen är ju egentligen att klara sitt mål med så lite insats som möjli
Håller helt med Fredrika och anmäler mig till kategori X 🙂
Jag tränar i grunden för att må bra (vilket ett antal år utan träning bevisat), men vill ha resultat som målsättning. Utmaningen är ju egentligen att klara sitt mål med så lite insats som möjli
Quote from ellen olsson on 27 February 2008, 00:10I am an X-man. 🙂
I am an X-man. 🙂