Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparfilosofi
You need to log in to create posts and topics.

"* Bryter ett lopp om måltiden inte går att nå

* Gör sitt bästa även om måltiden är utom räckhåll"

För ett ögonblick såg jag en mkt kort och hungrig person framför mig...

Maria: Jag får också ena sju helsikes endorfinkickar av löpning. Fast jag får det mest när jag kör riktigt hårt. Intervallträning är rena knarpartyt för mej! 😀

*gapskrattar*

Men jösses Anders, det tänkte jag inte på 😀

Har följt diskussionen med intresse f ö, det är spännande att läsa om alla olika anledningar ni har till varför ni springer och hur ni resonerar om era mål och motivation.

Tyckte att det var vä

"Maria -": Bortsett från att springa till musik så beskrev du mig ganska bra där. ("Gå och shoppa" går bort också - om det inte är elektroniska eller sport-prylar förstås) Titta på utdata på datorn pss som man tittar på semesterbilder 🙂 Exakt!

Du är no

Men hallå Jonas U - du kan ju inte ändra kriterierna för kategori 3!

Ändra? Jag ögnar snabbt igenom svaren till den här tråden. Min kat 3 stämmer ju med Tinas. Däremot skulle jag placera Mimmis kategori 3 i en kombination av 1 och 2, med övervikt för 1. Men jag kan ju kalla min kategori för soffpotatis-löparna.

Vad jag

Jo, en njutningslöpare är definitivt en kat2. Det faller liksom in under "roligt" tycker jag.

Maria: Jag tillhör nog samma kategori som du med tillägget att löpning också är viktigt för att jag ska kunna vara i tillräckligt bra form för att kunna vindsurfa och åka skidor utan att dra på mig skador.

Maria: förutom att jag helst springer utan musik så stämmer ditt inlägg väldigt bra in på mig. lyssnar däremot väldigt mycket på musik annars.

Ajdå, jag har tydligen missat Tinas kategori 3. Jag läste Mimmi Piggs och anslöt mig. Jag får läsa om!
Å andra sidan vet jag inte om jag passar in i någon kategori. Men det är väl kanske det den här tråden till slut visar. Lika många kategorier som det fi