Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:17Jag har provat Immodium före några lopp, och min helt ovetenskapliga upplevelse är nog att det inte har funkat så bra. Jag har visserligen inte haft problem med magen, det har bara gått dåligt med löpningen av okänd anledning de gånger jag har provat.
Pr
Jag har provat Immodium före några lopp, och min helt ovetenskapliga upplevelse är nog att det inte har funkat så bra. Jag har visserligen inte haft problem med magen, det har bara gått dåligt med löpningen av okänd anledning de gånger jag har provat.
Pr
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 13:22Tinky:
Det funderade jag också på. Saxat från apoteket (om imodium/imodium plus)"Imodium normaliserar tarmens rörelser, motverkar vätskeförluster ..."
"Loperamidhydroklorid, som minskar diarrén genom att normalisera de överdrivna tarmrörelserna och som
Tinky:
Det funderade jag också på. Saxat från apoteket (om imodium/imodium plus)
"Imodium normaliserar tarmens rörelser, motverkar vätskeförluster ..."
"Loperamidhydroklorid, som minskar diarrén genom att normalisera de överdrivna tarmrörelserna och som
Quote from Therese Linner on 1 April 2009, 13:39Anna, av samma orsak har jag hittills avstått.
Anna, av samma orsak har jag hittills avstått.
Quote from Catharina Brattlin on 1 April 2009, 15:05Jag har, efter en fadäs under lopp, använt mig av Imodium och det har funkat klockrent. Allt kom igång redan samma kväll och inga problem under löpningen.
Har jag varit ute för problem EN gång, räcker det för mig för att vilja göra allt som står i min ma
Jag har, efter en fadäs under lopp, använt mig av Imodium och det har funkat klockrent. Allt kom igång redan samma kväll och inga problem under löpningen.
Har jag varit ute för problem EN gång, räcker det för mig för att vilja göra allt som står i min ma
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 19:44Ja jag har ju ref min sida å kanske en å annan blog berättat att jag haft det oerhörda nöjet att vara befäst med en mindre åkomma som i medicinska termer etiketteras som Morbus Crohn. Förutom en större bukoperation 1982 som senare visade sig helt onödig
Ja jag har ju ref min sida å kanske en å annan blog berättat att jag haft det oerhörda nöjet att vara befäst med en mindre åkomma som i medicinska termer etiketteras som Morbus Crohn. Förutom en större bukoperation 1982 som senare visade sig helt onödig
Quote from Catharina Brattlin on 1 April 2009, 19:49Jag tar 2 tabletter en timme innan jag ska springa långt och det har funkat bra. Placeboeffekt? Jag hade kanske inte behövt dem?
Skit samma! (H)
Jag tar 2 tabletter en timme innan jag ska springa långt och det har funkat bra. Placeboeffekt? Jag hade kanske inte behövt dem?
Skit samma! (H)
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 20:01Skit samma;)
Skit samma;)
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 20:34Jag tar också immodium. Funkar klockrent. Bara vetskapen att jag tagit det gör mig helt lugn eftersom jag är 100% tvärsäker på att jag inte får några problem med magen vad jag än stoppar i mig i form av nya energidrycker etc etc. 🙂 Gör som Sylvia - 2 ta
Jag tar också immodium. Funkar klockrent. Bara vetskapen att jag tagit det gör mig helt lugn eftersom jag är 100% tvärsäker på att jag inte får några problem med magen vad jag än stoppar i mig i form av nya energidrycker etc etc. 🙂 Gör som Sylvia - 2 ta
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:35God morgon då lilla tarmen...??!:-)
God morgon då lilla tarmen...??!:-)
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:36😀
😀