Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:16Haha - jag som trodde tråden skulle handla om hur man får sån där snygg platt mage som löpare brukare ha 🙂
Kanske för att jag tillhör den lyckliga skara som aldrig (hittills knack knack knack) fått erfara åkomman... vilket nästan är märkligt eftersom j
Haha - jag som trodde tråden skulle handla om hur man får sån där snygg platt mage som löpare brukare ha 🙂
Kanske för att jag tillhör den lyckliga skara som aldrig (hittills knack knack knack) fått erfara åkomman... vilket nästan är märkligt eftersom j
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:44Låter som att man får ge immodium en chans inför nästa långpass- kan definetivt vara värt det
Låter som att man får ge immodium en chans inför nästa långpass- kan definetivt vara värt det
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 18:03Dimor...heter det billiga preparatet..kolla priserna kära vänner. På apoteket kan man både tjäna en slant å bli ordentligt blåst...?! Immodium,Loperamid och Dimor innehåller alla samma verksamma substans ...så gå efter priset tycker jag.?!
Å vad jag ser a
Dimor...heter det billiga preparatet..kolla priserna kära vänner. På apoteket kan man både tjäna en slant å bli ordentligt blåst...?! Immodium,Loperamid och Dimor innehåller alla samma verksamma substans ...så gå efter priset tycker jag.?!
Å vad jag ser a
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:17Det är faktiskt Dimor jag kört med sista tiden. Funkar exakt lika. 🙂
Det är faktiskt Dimor jag kört med sista tiden. Funkar exakt lika. 🙂
Quote from ellen olsson on 2 April 2009, 20:19Loperamid är den verksamma substansen. Jag brukar köpa det som är billigast. Jag använder det innan långlopp om jag känner mig det minsta osäker.
Loperamid är den verksamma substansen. Jag brukar köpa det som är billigast. Jag använder det innan långlopp om jag känner mig det minsta osäker.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 09:52Återigen vissar funbeat upp sin gryma erfarenhetsbank. Tackar och bockar...
Återigen vissar funbeat upp sin gryma erfarenhetsbank. Tackar och bockar...
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 20:21Jag har aldrig testat immodium, men däremot gjorde en tjej i klubben det innan Stockholm Marathon ett år med dåligt resultat. Hon fick ont i magen och sprang på varenda toalett som fanns utmed banan utan att få ut något hur hon än krystade!! Så jag tycker
Jag har aldrig testat immodium, men däremot gjorde en tjej i klubben det innan Stockholm Marathon ett år med dåligt resultat. Hon fick ont i magen och sprang på varenda toalett som fanns utmed banan utan att få ut något hur hon än krystade!! Så jag tycker
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 20:42Det är nog inte medicinens fel då det sk "skiter" sig ibland....Dom här preparaten är ju så att säga "Stoppandes" å har man en naturlig vanlig tarmrörelse ...så förstår jag inte varför man ska ta till dom...skit som vanligt å var glad..?????? Men har man
Det är nog inte medicinens fel då det sk "skiter" sig ibland....Dom här preparaten är ju så att säga "Stoppandes" å har man en naturlig vanlig tarmrörelse ...så förstår jag inte varför man ska ta till dom...skit som vanligt å var glad..?????? Men har man
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 14:01Beprövade recept? Det bästa måste väl vara att ha ett sansat tempo i löpningen, då lär ju kroppen bättre klara av att hålla funktionerna igång på ett vettigt sätt?
Sen gissar jag att många (däribland jag) har tabbat sig med att "ladda upp" lite överilat:
Beprövade recept? Det bästa måste väl vara att ha ett sansat tempo i löpningen, då lär ju kroppen bättre klara av att hålla funktionerna igång på ett vettigt sätt?
Sen gissar jag att många (däribland jag) har tabbat sig med att "ladda upp" lite överilat:
Quote from Catharina Brattlin on 4 April 2009, 14:12Ah, det är inget att "våga". Vill man inte råka ut för magkrasch igen, så provar man bara. Det är ju inte råttgift man stoppar i sig! Och nej, det blir ingen jobbig kväll. En underbar kväll när man kan suga på karamellen efter ett bra och problemfritt lop
Ah, det är inget att "våga". Vill man inte råka ut för magkrasch igen, så provar man bara. Det är ju inte råttgift man stoppar i sig! Och nej, det blir ingen jobbig kväll. En underbar kväll när man kan suga på karamellen efter ett bra och problemfritt lop