Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 16:29Han verkade inte missnöjd med sin prestation när han intervjuades.
Han verkade inte missnöjd med sin prestation när han intervjuades.
Quote from Elias Engqvist on 5 April 2009, 22:50Jag är mest imponerad av hans inställning. Vet inte vad han tycker om bilden iofs men jag ser det som ett bevis på en beslutsamhet att genomföra vad man föresatt sig.
Jag är mest imponerad av hans inställning. Vet inte vad han tycker om bilden iofs men jag ser det som ett bevis på en beslutsamhet att genomföra vad man föresatt sig.
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:11Ja man kan garva åt bilden men ingen kan garva killen, varken hans inställning eller prestation.
Ja man kan garva åt bilden men ingen kan garva killen, varken hans inställning eller prestation.
Quote from Catharina Brattlin on 5 April 2009, 23:27Jag "garvade" inte åt bilden, kan jag säga! (#)
Tyckte synd om honom, att denna bild skulle spridas så, när det faktiskt fanns bra bilder tagna innan fadäsen. Det var dåligt av fotofirman att öht släppa bilderna.
Att hans målmedvetenhet och prestation v
Jag "garvade" inte åt bilden, kan jag säga! (#)
Tyckte synd om honom, att denna bild skulle spridas så, när det faktiskt fanns bra bilder tagna innan fadäsen. Det var dåligt av fotofirman att öht släppa bilderna.
Att hans målmedvetenhet och prestation v
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:35Skulle fotofirman bara släppa en bild på en kille som springer ett lopp? Vem skulle bry sej?
Själva grejen med den här bilden är ju att det visar en löpare som är så mycket mer än andra. Du och jag skulle ha brutit. Men alla som löper vet att utan mental
Skulle fotofirman bara släppa en bild på en kille som springer ett lopp? Vem skulle bry sej?
Själva grejen med den här bilden är ju att det visar en löpare som är så mycket mer än andra. Du och jag skulle ha brutit. Men alla som löper vet att utan mental
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 23:36Tävlar inte ni?
Tävlar inte ni?
Quote from Catharina Brattlin on 5 April 2009, 23:41HAN brydde sig säkert om att en bild av honom, som nerskiten, cirkulerade runt överallt. Hade Du, Peter, varit helt opåverkad? Eller hade Du enbart tänkt att. "ja, jag är ju ändå förmer än alla andra för jag har DET!" Tror inte det.
En prestation är en p
HAN brydde sig säkert om att en bild av honom, som nerskiten, cirkulerade runt överallt. Hade Du, Peter, varit helt opåverkad? Eller hade Du enbart tänkt att. "ja, jag är ju ändå förmer än alla andra för jag har DET!" Tror inte det.
En prestation är en p
Quote from Elias Engqvist on 5 April 2009, 23:54Han valde att springa i mål trots skiten. Han bestämde sig för att komma i mål på den tid han hade på gång - (jag har för mig att det var gbg-varvet och han var topp-10 eller nåt sånt) - var viktigare än hur det såg ut. Med den inställningen bryr han sig
Han valde att springa i mål trots skiten. Han bestämde sig för att komma i mål på den tid han hade på gång - (jag har för mig att det var gbg-varvet och han var topp-10 eller nåt sånt) - var viktigare än hur det såg ut. Med den inställningen bryr han sig
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 00:50Vad han tycker själv? Han skulle inte kunna bry sej mindre...
http://www.youtube.com/watch?v=QN42dxSfd3A"-Skulle du göra om samma sak igen?"
"-Ja om jag var tvungen"
Vad han tycker själv? Han skulle inte kunna bry sej mindre...
"-Skulle du göra om samma sak igen?"
"-Ja om jag var tvungen"
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 02:23Men han säger ju inte att han inte bryr sig om att den här bilden cirkulerar på nätet! Det tycker han säkert är pinsamt!
Men han säger ju inte att han inte bryr sig om att den här bilden cirkulerar på nätet! Det tycker han säkert är pinsamt!