Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparmage
You need to log in to create posts and topics.

vi får hoppas att han har humor och kan ta det på rätt sätt....
(vem har inte gjort bort sig någon gång och sedan först velat gräva ner sig och senare bara skrattat åt incidenten?)

Som dom säger, all reklam är bra reklam.
Jag hade inte vetat vem killen var om inte bilderna cirkulerat på nätet. Att han sen hanterade situationen på det sätt han gjorde, och sen tog det med en klackspark efteråt, gjorde att han placerade sej högt på min

Har sett bilden förut och kan inte annat än tycka att det är lite roligt. Har själv haft ett par tokrusningar ut i skogen under löppass och kan bara föreställa mig vad som pågick i hans huvud innan...

Tror att han i ett annat sammanhang sa att han inte v

Det fanns för ett antal år sedan ett uttryck som hette att lägga en "Enkvistare" eller typ något annat namn....Det var en kille som väl låg ganska så långt framme i Stockholm Marathon som i höjd med Stadshuset drog brallan åt sidan å la en klubba i farten

http://www.sportviminns.se/enqvistare.asp

Det var ytterst nära att jag markerat den här diskussionen som ointressant för några inlägg sedan. Och så kommer det här med Enkvistare - obetalbar underhållning. En härlig artikel från "Sport vi minns". Man kan förstå att unge herr Enqvist föredrar att f

Typisk "skit-bra" Tråd..:D

Knut Knudsen mösstrick på Nurnburg ring-VM är betydligt roligare.

Försök med det i en hjälm.

Själv så förlorade jag nog bara 15 sekunder när jag stannade och drog ner shortsen och "dumpade" ute på Djurgården under Stockholm marathon ett år.