Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 02:38vi får hoppas att han har humor och kan ta det på rätt sätt....
(vem har inte gjort bort sig någon gång och sedan först velat gräva ner sig och senare bara skrattat åt incidenten?)
vi får hoppas att han har humor och kan ta det på rätt sätt....
(vem har inte gjort bort sig någon gång och sedan först velat gräva ner sig och senare bara skrattat åt incidenten?)
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 09:17Som dom säger, all reklam är bra reklam.
Jag hade inte vetat vem killen var om inte bilderna cirkulerat på nätet. Att han sen hanterade situationen på det sätt han gjorde, och sen tog det med en klackspark efteråt, gjorde att han placerade sej högt på min
Som dom säger, all reklam är bra reklam.
Jag hade inte vetat vem killen var om inte bilderna cirkulerat på nätet. Att han sen hanterade situationen på det sätt han gjorde, och sen tog det med en klackspark efteråt, gjorde att han placerade sej högt på min
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 09:44Har sett bilden förut och kan inte annat än tycka att det är lite roligt. Har själv haft ett par tokrusningar ut i skogen under löppass och kan bara föreställa mig vad som pågick i hans huvud innan...
Tror att han i ett annat sammanhang sa att han inte v
Har sett bilden förut och kan inte annat än tycka att det är lite roligt. Har själv haft ett par tokrusningar ut i skogen under löppass och kan bara föreställa mig vad som pågick i hans huvud innan...
Tror att han i ett annat sammanhang sa att han inte v
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 11:46Det fanns för ett antal år sedan ett uttryck som hette att lägga en "Enkvistare" eller typ något annat namn....Det var en kille som väl låg ganska så långt framme i Stockholm Marathon som i höjd med Stadshuset drog brallan åt sidan å la en klubba i farten
Det fanns för ett antal år sedan ett uttryck som hette att lägga en "Enkvistare" eller typ något annat namn....Det var en kille som väl låg ganska så långt framme i Stockholm Marathon som i höjd med Stadshuset drog brallan åt sidan å la en klubba i farten
Quote from ellen olsson on 6 April 2009, 11:56http://www.sportviminns.se/enqvistare.asp
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 13:03Det var ytterst nära att jag markerat den här diskussionen som ointressant för några inlägg sedan. Och så kommer det här med Enkvistare - obetalbar underhållning. En härlig artikel från "Sport vi minns". Man kan förstå att unge herr Enqvist föredrar att f
Det var ytterst nära att jag markerat den här diskussionen som ointressant för några inlägg sedan. Och så kommer det här med Enkvistare - obetalbar underhållning. En härlig artikel från "Sport vi minns". Man kan förstå att unge herr Enqvist föredrar att f
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 13:45Typisk "skit-bra" Tråd..:D
Typisk "skit-bra" Tråd..:D
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 14:45Knut Knudsen mösstrick på Nurnburg ring-VM är betydligt roligare.
Knut Knudsen mösstrick på Nurnburg ring-VM är betydligt roligare.
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 15:17Försök med det i en hjälm.
Försök med det i en hjälm.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 08:45Själv så förlorade jag nog bara 15 sekunder när jag stannade och drog ner shortsen och "dumpade" ute på Djurgården under Stockholm marathon ett år.
Själv så förlorade jag nog bara 15 sekunder när jag stannade och drog ner shortsen och "dumpade" ute på Djurgården under Stockholm marathon ett år.