Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 08:52På Djurgården under maran??? Där är ju folk överallt ju..... Jag som inte ens ville sätta mig och göra nr 1 under maran utan höll mig hela loppet istället. Lite för pryd kanske.... (#)
(bajamajor går bort - kräkvarning)
På Djurgården under maran??? Där är ju folk överallt ju..... Jag som inte ens ville sätta mig och göra nr 1 under maran utan höll mig hela loppet istället. Lite för pryd kanske.... (#)
(bajamajor går bort - kräkvarning)
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 09:20Ett tag trodde jag att jag var helt ensam i världen med att ha problem med magen(2:an) under ett tränings/tävlings pass men så fel man kan ha :D.
Ett tag trodde jag att jag var helt ensam i världen med att ha problem med magen(2:an) under ett tränings/tävlings pass men så fel man kan ha :D.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 13:23Det var betydligt mindre folk där än inne i stan vid kungsan i alla fall 🙂
Fast de som sprang bakom mig tyckte nog inte jag var så fräsch...
Det var betydligt mindre folk där än inne i stan vid kungsan i alla fall 🙂
Fast de som sprang bakom mig tyckte nog inte jag var så fräsch...
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 13:25Jag tyckte det luktade rätt illa om många under maran så det må väl vara hänt. 😀
(Sportdryck ger gaser.... (#))
Jag tyckte det luktade rätt illa om många under maran så det må väl vara hänt. 😀
(Sportdryck ger gaser.... (#))
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 14:27Jag kan skriva under på att det där tipset i RW för något år sedan om att äta mycket broccoli före ett lopp inte bifölls med entusiasm från övriga medtävlande.
När det gäller #1 har jag hört att killarna i tätklungan brukar lätta på trycket genom att hel
Jag kan skriva under på att det där tipset i RW för något år sedan om att äta mycket broccoli före ett lopp inte bifölls med entusiasm från övriga medtävlande.
När det gäller #1 har jag hört att killarna i tätklungan brukar lätta på trycket genom att hel
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:06Haha...ja som kronisk magpatient så kan jag dra den ena efter den andra storyn ang var man lagt nr 2 (kul grej)...hehehe...Men jag tycker att det viktigaste ändå är för er som har någorlunda friska magar att ni kör dom här tipsen som vi sagt å lallat om i
Haha...ja som kronisk magpatient så kan jag dra den ena efter den andra storyn ang var man lagt nr 2 (kul grej)...hehehe...Men jag tycker att det viktigaste ändå är för er som har någorlunda friska magar att ni kör dom här tipsen som vi sagt å lallat om i
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:54Jag är fortfarande mycket tveksam till det här med piller för att slippa gå på muggen under ett lopp. Det blir mycket skit i magen/tarmarna att släpa runt på som vore bättre att få ut.
Jag är fortfarande mycket tveksam till det här med piller för att slippa gå på muggen under ett lopp. Det blir mycket skit i magen/tarmarna att släpa runt på som vore bättre att få ut.
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 20:59Mycket skit i tarmarna som borde ut istället? Man skiter väl inte så mycket hela tiden så att några timmar utan att gå på toa skulle spela någon roll? Det är väl inte en stor mängd det handlar om utan att slippa diarré?!
Mycket skit i tarmarna som borde ut istället? Man skiter väl inte så mycket hela tiden så att några timmar utan att gå på toa skulle spela någon roll? Det är väl inte en stor mängd det handlar om utan att slippa diarré?!
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 21:00Hallå där Stefan....?!
Skiter du ut allt från dagen innan så behöver du ju nada,noll,zero tabletter......
De e bara för oss som inte gör det...:D
Hallå där Stefan....?!
Skiter du ut allt från dagen innan så behöver du ju nada,noll,zero tabletter......
De e bara för oss som inte gör det...:D
Quote from Catharina Brattlin on 7 April 2009, 21:04Fia-Lotta: (t+)
Fia-Lotta: (t+)