Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparmage
You need to log in to create posts and topics.

Underbart Niko..! Du har verkligen fattat vad det handlar om när vi pratar "vätskeladdning" dagen innan. Jag tar gärna en starköl med en liten wirre vid sidan om...lugnande oxså å så sover man ju så bra. Å efter löpet så dubblar vi ransonen för att ta til

Har man inte provat Immodium etc innan gör man det naturligtvis inte första gången i "skarpt läge", dvs på tävling, utan testar att man reagerar som man ska på det innan.

Och nej - absolut ingen "jobbig kväll" efteråt. 🙂

Aj då! Jag testade i skarpt läge. Det fick bära eller brista. Kunde ju knappast bli värre än fadäsen som föranledde testningen.

Orutinerat ja - farligt nej. 🙂

Glöm för allt i världen inte det här med att ta tabletter dagen innan typ till natten. Dom behöver alltså cirkus fyra timmar för att börja verka å sen innan dom är terapeutiskt optimala så är det väl ytterligare någon timme. Sen bökar man på förrådet med

Farmaceut stavas det, Kjelle. 🙂

I övrigt tror jag också på att placeboeffekten är större än man kan tro, även i såna här sammanhang. Tar jag en dos "anit-spruttibangbang" så har jag iaf en grej mindre att vara nervös för och startar med ett lugnare inr

Förmodligen en dos placeboeffekt här också. VET jag att jag tagit tabletterna slappnar jag av. Men det spelar ingen roll - dom är så klockrena och fria från biverkningar för mig så jag knaprar gärna. 🙂

Har man otur blir det så här: BILD:http://redsports.se/pictures/bajs.jpg

Grym bild det där. Notera publikens blickar i bakgrunden. "Vad i hela fridens...?"

Synd om Mikael att dessa bilder sprids. Jag sprang TIF-terrängen i Trollhättan igår och Mikael var med och vann på nytt banrekord före betydligt mer rutinerade bröderna Gross. Han är antagligen Sveriges mest lovande löpare. En grymt bra löpare och bara 20

Jag kan inte annat än hålla med Dig Stefan! Jag hoppades att bilderna var bortglömda, men tydligen inte. 🙁