Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:06Löpning inom officerskretsen är utbredd som få på amatörnivå men jag vet inte om vi är fler "seriösa" löpare än i ngn annan yrkesgrupp. Mycket av den träning som kommer med verksamheten och den tid man får åtgår till förebyggande underhåll (läs bålträning
Löpning inom officerskretsen är utbredd som få på amatörnivå men jag vet inte om vi är fler "seriösa" löpare än i ngn annan yrkesgrupp. Mycket av den träning som kommer med verksamheten och den tid man får åtgår till förebyggande underhåll (läs bålträning
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:20Fältryttare, femkampare och annat löst folk är ofta anknutna till försvaret.
Oscar Svärd, Jocke Axelsson med flera är också inom försvaret av någon anledning.
Fältryttare, femkampare och annat löst folk är ofta anknutna till försvaret.
Oscar Svärd, Jocke Axelsson med flera är också inom försvaret av någon anledning.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:23Brandmän! Arbetar själv som sådan och har schemalagd fys VARJE arbetspass. Alltså kan vi träna så mycket vi orkar o ha fullt betalt dvs heltidsproffs! 😉
Brandmän! Arbetar själv som sådan och har schemalagd fys VARJE arbetspass. Alltså kan vi träna så mycket vi orkar o ha fullt betalt dvs heltidsproffs! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:27Men ni måste också vara utryckningsklara.
Men ni måste också vara utryckningsklara.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:54Jag är civilekonom. Jobbar i finansbranschen.
Jag är civilekonom. Jobbar i finansbranschen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:25undersköterska kanske? som jag! (blivande sjuksköterska) 😀
undersköterska kanske? som jag! (blivande sjuksköterska) 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:05Läkemedelsforskare här.
Läkemedelsforskare här.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:02Jag har hört att en del leg psykologer springer runt i cirklar på div behandlingshem...Är inte detta ett tecken på att man vill komma bort från problemen?????????????
Jag har hört att en del leg psykologer springer runt i cirklar på div behandlingshem...Är inte detta ett tecken på att man vill komma bort från problemen?????????????
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 17:56Jo det finns faktiskt EN lastbilschaufför här (H). Jag vet att det är ovanligt.
Jo det finns faktiskt EN lastbilschaufför här (H). Jag vet att det är ovanligt.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:04Ja när jag tänker efter så är väl alla dom här jobben med människor som vill ändra sin livsstil jättefina som löparjobb. Jag har väl själv kutat med socionomer, psykologer, sjuksköterskor, behandlingsassistenter, skötare å några till...!
Ja när jag tänker efter så är väl alla dom här jobben med människor som vill ändra sin livsstil jättefina som löparjobb. Jag har väl själv kutat med socionomer, psykologer, sjuksköterskor, behandlingsassistenter, skötare å några till...!