Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:05Egenföretagare, Friskvård!!
Egenföretagare, Friskvård!!
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 18:48Civilingenjör Elektroteknik här! Har lyckats lura med mig några från jobbet att hänga med ut i löparspåren så nu är vi några stycken amatörlöpare på jobbet. 🙂
Civilingenjör Elektroteknik här! Har lyckats lura med mig några från jobbet att hänga med ut i löparspåren så nu är vi några stycken amatörlöpare på jobbet. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 19:01Karin skrev "Jo det finns faktiskt EN lastbilschaufför här . Jag vet att det är ovanligt."
Här finns EN till, även om jag inte enbart fokuserar på löpningen.
Karin skrev "Jo det finns faktiskt EN lastbilschaufför här . Jag vet att det är ovanligt."
Här finns EN till, även om jag inte enbart fokuserar på löpningen.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 23:26Egentligen är det väl så att löpning har utvecklats under de senaste 10 åren till en folkrörelse som sträcker sig över alla samhällsklasser. På varje arbetsplats med mer än 20 anställda så kan man nästan utgå från att det bland dessa finns minst en hängiv
Egentligen är det väl så att löpning har utvecklats under de senaste 10 åren till en folkrörelse som sträcker sig över alla samhällsklasser. På varje arbetsplats med mer än 20 anställda så kan man nästan utgå från att det bland dessa finns minst en hängiv
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 08:04Jag minns 80-talet när jag började med att ta mig längre sträckor.
Det blev marathon, det blev ultra.Ultra?
De, som ställer upp på sådant måste sakna hjärna tänkte jag.100K i Lund deltog jag i de 5 åren det gick. De, som var där kände jag ju från mar
Jag minns 80-talet när jag började med att ta mig längre sträckor.
Det blev marathon, det blev ultra.
Ultra?
De, som ställer upp på sådant måste sakna hjärna tänkte jag.
100K i Lund deltog jag i de 5 åren det gick. De, som var där kände jag ju från mar
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:09Håller naturligtvis med dig i mångt å mycket K-G..
Skulle vara djävligt kul att veta vad dom som kutat myche ultra/marathons jobbar/jobbade med alt utbildningar.
Jag såg i Adelskalendern att det väl är ca 430 stycken som kutat mer än 50 marathon/ultras å
Håller naturligtvis med dig i mångt å mycket K-G..
Skulle vara djävligt kul att veta vad dom som kutat myche ultra/marathons jobbar/jobbade med alt utbildningar.
Jag såg i Adelskalendern att det väl är ca 430 stycken som kutat mer än 50 marathon/ultras å
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 14:22Jag brukar köra med titeln Mr
Det räcker.
(Edit: Dvs Mister Christer)
Jag brukar köra med titeln Mr
Det räcker.
(Edit: Dvs Mister Christer)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 17:13Vi är kanske mentalt sega/uthålliga??
Långa utbildningar => Långa distanser?/
Civilingenjör + MBA
M
Vi är kanske mentalt sega/uthålliga??
Långa utbildningar => Långa distanser?
/
Civilingenjör + MBA
M
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:58Med min långa - 57 år ( började när jag var 14 ) - "karriär" inom löpning från elitlöpare sprint till "patetisk" ultradeltagare så är min åsikt utan vetenskapliga bevis
att ju längre desto öppnare hjärna måste man ha.Man måste kunna spåna + att kunna ac
Med min långa - 57 år ( började när jag var 14 ) - "karriär" inom löpning från elitlöpare sprint till "patetisk" ultradeltagare så är min åsikt utan vetenskapliga bevis
att ju längre desto öppnare hjärna måste man ha.
Man måste kunna spåna + att kunna ac
Quote from ellen olsson on 12 April 2010, 19:09Pumajägare, studieteknolog och civ.ing.asp. har gått att få in iallafall.
Pumajägare, studieteknolog och civ.ing.asp. har gått att få in iallafall.