Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpband vs banor inomhus
You need to log in to create posts and topics.

Jag förstår nog.
Har nog handlett sådär 20-30 examensarbetare själv genom åren och jag skulle aldrig släppt iväg detta jobb från början. Det tillför ju ingenting för någon. Självklarheter. Måste varit skittråkigt att göra när man vet svaret. Visste man in

Den AKADEMISKA nollhypotesen har förkastats av två 10-poängsstudenter. Worldwide. För första gången...
Ganska imponerande tycker jag. Oavsett vad "alla redan visste".

Då tycker vi olika. Vilket iofs är helt OK med mig. Man skall dock inte underskatta vad studenter kan åtstadkomma. Ställer man inte större krav än detta tycker jag nog att man har lite väl låga krav.
På andra utbildningar är kraven MYCKET högre än detta a

Examensarbeten förekommer i alla kvaliteter. Alltifrån underkända till publikationer.

Notera dock att det var inte examensarbetarna som jag har haft synpunkter på utan uppgiften. Exjobbarna i sig löste ju sin uppgift och det jag läste var det helt OK.
Det är ju rätt uppenbart när man läser rapporten att man visste svaret redan från början

Håkan, nyfiken som jag är måste jag ju fråga hur du hade valt att utmana dem om de hade varit dina adepter? 🙂

AJ: Om man läser denna tråd så är de flesta överens om att det är lättare att springa på löpband i normala fall. Det finns ju tom klassika regler som säger att 1 % lutning etc. Det är ju bara att ha pulsklocka på sig och köra en kvart ser man detta samban

Ick, jag? Jag skulle inte veta i vilken ände jag skulle börja, jag har aldrig gjort nått sånt 🙂

Hur vi nu hamnade här men inte första gången en tråd driver lite.

Alltför många studier som refereras, bla i detta forum Funbeat, är dock alltför dåliga så om vi kan lära studenterna att ta redan på vettiga saker på korrekt sätt kanske vi får en massa ny

Glad to be of service. 🙂 Det blev väl 13 sek snabbare tror jag?