Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 20:32Tusan också att jag missade det paleomagnetiska spåret. Risken är att farsan gör mig arvlös, paleomagnetism är ju hans andra disciplin efter gravimetri. 😉
Dock tror jag att du bortser från armpendeln som ju också inducerar en ström. Liten atmpendel borde
Tusan också att jag missade det paleomagnetiska spåret. Risken är att farsan gör mig arvlös, paleomagnetism är ju hans andra disciplin efter gravimetri. 😉
Dock tror jag att du bortser från armpendeln som ju också inducerar en ström. Liten atmpendel borde
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 09:08Jag visste väl att man kunde använda teknisk fysik till nåt vettigt!
Skämt åsido så håller jag med om att högre fart är bättre än backe, men det kan ju ha med personliga preferenser att göra. Bäst är ändå att springa utomhus i naturen!
Jag visste väl att man kunde använda teknisk fysik till nåt vettigt!
Skämt åsido så håller jag med om att högre fart är bättre än backe, men det kan ju ha med personliga preferenser att göra. Bäst är ändå att springa utomhus i naturen!
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:11Han måste haft bra löpband den Maruis, på mitt gym går inte bandet sanbbare än 20 km/h som snabbast.
Han måste haft bra löpband den Maruis, på mitt gym går inte bandet sanbbare än 20 km/h som snabbast.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:18Armpendingar på löpband! Det tänkte jag inte på. Värt att studera vidare.
Andreas Falk som sprungit 48 tim på löpband fäste under ett föredrag igår på KUL-helgen i Enköping också uppmärksamheten på en annan skillnad som jag tror kan vara betydande.
När
Armpendingar på löpband! Det tänkte jag inte på. Värt att studera vidare.
Andreas Falk som sprungit 48 tim på löpband fäste under ett föredrag igår på KUL-helgen i Enköping också uppmärksamheten på en annan skillnad som jag tror kan vara betydande.
När
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:27På Feelgood Västerås försöker de råda bot/spända på genom att visa debattprogram på TV4 otextat och utan ljud...
Man får studera lövens rörelse utanför fönstret istället!
På Feelgood Västerås försöker de råda bot/spända på genom att visa debattprogram på TV4 otextat och utan ljud...
Man får studera lövens rörelse utanför fönstret istället!
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 08:18Och det är då man skördar frukten av den mentala träningen. Kan man meditera på bandet behöver man aldrig ha tråkigt. 🙂
Och det är då man skördar frukten av den mentala träningen. Kan man meditera på bandet behöver man aldrig ha tråkigt. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2010, 10:56"Feelgood" var ett dåligt namn på det gymmet!
"Feelgood" var ett dåligt namn på det gymmet!
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 12:51Jag provade att springa med pannlampa för första gången i helgen. På landsvägen var jag ensam i en liten bubbla av ljus. Det fanns fasiken inte mycket att titta på, men det var länge sedan jag var så koncentrerad på vad jag (inte) såg. 😉
Jag provade att springa med pannlampa för första gången i helgen. På landsvägen var jag ensam i en liten bubbla av ljus. Det fanns fasiken inte mycket att titta på, men det var länge sedan jag var så koncentrerad på vad jag (inte) såg. 😉
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 13:33På löpbandet på mitt institut kan man ställa lutningen från 0 till 0.5, 1.0 osv, tror ni att det är % lutning man ställer in?
Den av många fruktade Västerbron som är ett trevligt inslag på Stockholm Marathon undrar man då hur många % den motsvarar?
Hopp
På löpbandet på mitt institut kan man ställa lutningen från 0 till 0.5, 1.0 osv, tror ni att det är % lutning man ställer in?
Den av många fruktade Västerbron som är ett trevligt inslag på Stockholm Marathon undrar man då hur många % den motsvarar?
Hopp
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 13:50Nu har jag iofs bara cyklat men det är väl knicksen upp till västerbron som är brantare folk blir trötta av. Sen när man är trött efter den kommer en inte så brant med seg backe i form av Västerbron.
Nu har jag iofs bara cyklat men det är väl knicksen upp till västerbron som är brantare folk blir trötta av. Sen när man är trött efter den kommer en inte så brant med seg backe i form av Västerbron.