Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 17:02Helt klart vill jag bli bättre....Men jag vill inte gå på gymmet...där av köper jag din träning med pilatesboll här hemma som jag kan köra när jag kommer hem från rundorna...Hur ofta tränar du det?
Helt klart vill jag bli bättre....Men jag vill inte gå på gymmet...där av köper jag din träning med pilatesboll här hemma som jag kan köra när jag kommer hem från rundorna...Hur ofta tränar du det?
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 17:05Funktionell träning, den senaste flugan? Tack Christer, det visste jag redan. 😉
All träning som man gör för ett specifkt syfte i tankarna är "funktionell".
http://www.traningsguiden.se/article.aspx?ArticleID=3afe6a22-c0d9-46ab-bb12-7556620c1443
Funktionell träning, den senaste flugan? Tack Christer, det visste jag redan. 😉
All träning som man gör för ett specifkt syfte i tankarna är "funktionell".
http://www.traningsguiden.se/article.aspx?ArticleID=3afe6a22-c0d9-46ab-bb12-7556620c1443
Quote from Elias Engqvist on 27 January 2011, 17:39Magnus: Jag tränar det inte för att det är senaste flugan eller så utan för att två av sveriges bättre löpare som jag har som tränare rekommenderar det. (Rubin McRae och Lisa Blommé).
Alexandra: jag tränar fn sådant och liknande 1-2 ggr/vecka.
Magnus: Jag tränar det inte för att det är senaste flugan eller så utan för att två av sveriges bättre löpare som jag har som tränare rekommenderar det. (Rubin McRae och Lisa Blommé).
Alexandra: jag tränar fn sådant och liknande 1-2 ggr/vecka.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 18:54Alexandra: "Små grodorna" heter "squat" på Youtube. Rata alla med vikter, testa övriga kroppsliga t ex "wide sumo squat" eller "spicy self squat".
Alexandra: "Små grodorna" heter "squat" på Youtube. Rata alla med vikter, testa övriga kroppsliga t ex "wide sumo squat" eller "spicy self squat".
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 19:38Per B: Jag tror att du skulle tjäna på att byta ut benpressen mot benböj/knäböj. Du kan ta mer vikt i benpressen eftersom du (troligtvis) sitter med ett bra stöd för ryggen (de flesta sådana maskiner jag har sett har det). Då pressar du med benen och får
Per B: Jag tror att du skulle tjäna på att byta ut benpressen mot benböj/knäböj. Du kan ta mer vikt i benpressen eftersom du (troligtvis) sitter med ett bra stöd för ryggen (de flesta sådana maskiner jag har sett har det). Då pressar du med benen och får