Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 18:58Fel biomekanik == Trasig projektor?
Fel biomekanik == Trasig projektor?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:07Vad är det för fel på den kommetaren egentligen?
En defenition på biomekanik kan kanske vara "applicerandet av mekaniska principer i studier av levande organismer"
Vad är det för fel på den kommetaren egentligen?
En defenition på biomekanik kan kanske vara "applicerandet av mekaniska principer i studier av levande organismer"
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:18Tänk på mig då, jag har inte ens TV. (#)
Tänk på mig då, jag har inte ens TV. (#)
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 13:47Jag har precis nyligen börjat med löpning i VFF och konstaterade snabbt att jag (a) får lära om väldigt mycket (b) får sjuk träningsvärk i vaderna och (c) lyckats med bedriften att lixom glida fram med ytterst lite rörelse vertikalt, vilket var en fantast
Jag har precis nyligen börjat med löpning i VFF och konstaterade snabbt att jag (a) får lära om väldigt mycket (b) får sjuk träningsvärk i vaderna och (c) lyckats med bedriften att lixom glida fram med ytterst lite rörelse vertikalt, vilket var en fantast
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 13:52@Sebastian
Kul att du testar VFF! Läste i din blogg att du haft problem med knäet. Har hört en del historier om folk med just knäproblem som blivit hjälpta av framfotalöpning.
@Sebastian
Kul att du testar VFF! Läste i din blogg att du haft problem med knäet. Har hört en del historier om folk med just knäproblem som blivit hjälpta av framfotalöpning.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 14:57Jag har ju fått bryta några viktiga lopp pga problem med löparknä. Det ska bli intressant att se om VFF-löpningen kan stärka kroppen och förhoppningsvis hjälpa till att avhjälpa problemet. Det är ju lite som att börja om på nytt, vilket jag faktiskt tycke
Jag har ju fått bryta några viktiga lopp pga problem med löparknä. Det ska bli intressant att se om VFF-löpningen kan stärka kroppen och förhoppningsvis hjälpa till att avhjälpa problemet. Det är ju lite som att börja om på nytt, vilket jag faktiskt tycke
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 14:59Om du inte testat så tycker jag du i alla fall ska prova att köra helt barfota någon gång emellanåt. Det är stor skillnad på helt barfota och VFF!
Om du inte testat så tycker jag du i alla fall ska prova att köra helt barfota någon gång emellanåt. Det är stor skillnad på helt barfota och VFF!
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 19:15Ny OT för denna tråd: Har fått ont av längre pass obanat & stig i Inov8 X-talon 212 som är en nästan platt sko, men klarat lika långa pass i t.ex. Lunarelite utan problem...
Har kommit till insikt att mina liksom huvuddelen av alla västerlänningars vadmu
Ny OT för denna tråd: Har fått ont av längre pass obanat & stig i Inov8 X-talon 212 som är en nästan platt sko, men klarat lika långa pass i t.ex. Lunarelite utan problem...
Har kommit till insikt att mina liksom huvuddelen av alla västerlänningars vadmu
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 22:01Kan rekomendera MBT skorna. Supersköna och bra vadträning.
Kan rekomendera MBT skorna. Supersköna och bra vadträning.
Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 22:39Anders: det framgår inte riktigt, men verkar vara vaderna du fått ont i?
Jag tror att orsaken är just övergången till skor med mindre skillnad häl mot framfot. Trots att jag normalt springer på framfoten så fick jag redig träningsvärk med VFF, och får fo
Anders: det framgår inte riktigt, men verkar vara vaderna du fått ont i?
Jag tror att orsaken är just övergången till skor med mindre skillnad häl mot framfot. Trots att jag normalt springer på framfoten så fick jag redig träningsvärk med VFF, och får fo