Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:18"Burken" nu snackar vi intervallträning på hög nivå, det handlade ju om att maxa för att komma först 🙂
Idag när leken inte finns i samma utsträckning, föräldrar vågar inte släppa ut sina barn i lekparken och leka "burken" mm på kvällarna så finns det et
"Burken" nu snackar vi intervallträning på hög nivå, det handlade ju om att maxa för att komma först 🙂
Idag när leken inte finns i samma utsträckning, föräldrar vågar inte släppa ut sina barn i lekparken och leka "burken" mm på kvällarna så finns det et
Quote from Jonny Persson on 27 March 2012, 11:20Eller "röda vita rosen" där det gällde att springa arslet av sig för att inte piskas blodig av dom större killarna.
Eller "röda vita rosen" där det gällde att springa arslet av sig för att inte piskas blodig av dom större killarna.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:54åhh det var tider det brukar inte längta tillbaka till bardomen men nu blir jag nostalgisk och minns ljumma sommarkvällar där kvarterets alla ungar oavsett ålder hängde tillsammans och lekte, det var bara att bege sig till lekparken för där fanns alltid n
åhh det var tider det brukar inte längta tillbaka till bardomen men nu blir jag nostalgisk och minns ljumma sommarkvällar där kvarterets alla ungar oavsett ålder hängde tillsammans och lekte, det var bara att bege sig till lekparken för där fanns alltid n
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 11:55Jag är ibland tyvärr t o m rädd att det inte finns några större barn som kan lära dem leka "burken", eller "land och rike kring", bollkull och allt vad vi lekte.
Tyvärr kan såna lekar vara lite problematiska de med, ibland landar de i att en "har den" h
Jag är ibland tyvärr t o m rädd att det inte finns några större barn som kan lära dem leka "burken", eller "land och rike kring", bollkull och allt vad vi lekte.
Tyvärr kan såna lekar vara lite problematiska de med, ibland landar de i att en "har den" h
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 13:44Konditionen-syreupptaget ökar först med träning under-efter puberteten.
Konditionen-syreupptaget ökar först med träning under-efter puberteten.
Quote from Funbeat user on 27 March 2012, 19:41Å i samma period så börjar väl mjölksyreproduktionen i kroppen...GRATTIS...?!
Säg nu något snällt om Davids å mitt samarbete..........ehe...?!
Å i samma period så börjar väl mjölksyreproduktionen i kroppen...GRATTIS...?!
Säg nu något snällt om Davids å mitt samarbete..........ehe...?!
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 08:42🙂
Ni är så duktiiiiga!
🙂
Ni är så duktiiiiga!
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:46Å nu var du så gullig Lingan........tack från både David å mig.............!?
Å nu var du så gullig Lingan........tack från både David å mig.............!?