Quote from Elias Engqvist on 4 February 2009, 23:33Jag vet inte, han är ju vuxen så jag kollade inte hur han satt på sig dom. Dom var helt nya iaf...
Jag vet inte, han är ju vuxen så jag kollade inte hur han satt på sig dom. Dom var helt nya iaf...
Quote from Funbeat user on 4 February 2009, 23:38Mina slipstoppers sitter som tejpade på skorna.
Mina slipstoppers sitter som tejpade på skorna.
Quote from Elias Engqvist on 4 February 2009, 23:40Jonas jag springer c:a 5 ggr i veckan på den här jävla isen är de ok att jag har ett par VJ Sarva och ett par Icebugs då?
Jag hade såna där remmar med dubbar för en 10 år sen och kommer ihåg följande problem:
Dubbarnas infästningar gick sönder och dom r
Jonas jag springer c:a 5 ggr i veckan på den här jävla isen är de ok att jag har ett par VJ Sarva och ett par Icebugs då?
Jag hade såna där remmar med dubbar för en 10 år sen och kommer ihåg följande problem:
Dubbarnas infästningar gick sönder och dom r
Quote from Funbeat user on 5 February 2009, 08:21Christer: Om jag sprang 3 gånger i veckan (eller mer) på vintern skulle jag också skaffa dubbskor. Så du har min tillåtelse. 🙂
Springer man i terräng har jag också tappat halkskydden. Men i mitt fall beror det på att jag var slapp när jag tog på dem. E
Christer: Om jag sprang 3 gånger i veckan (eller mer) på vintern skulle jag också skaffa dubbskor. Så du har min tillåtelse. 🙂
Springer man i terräng har jag också tappat halkskydden. Men i mitt fall beror det på att jag var slapp när jag tog på dem. E
Quote from Elias Engqvist on 5 February 2009, 08:25Yesss! Tack Jonas! 🙂
Yesss! Tack Jonas! 🙂