Quote from Mikael Wik on 3 September 2012, 08:42Får nog revidera mig själv lite grann. Provade idag att jogga innan frukost och det gick helt ok. Tog en shot actimel innan bara för att ha nån energi i magen då jag vet att magen brukar vilja ha mat direkt när jag vaknar.
Kanske blir fler gånger, det spa
Får nog revidera mig själv lite grann. Provade idag att jogga innan frukost och det gick helt ok. Tog en shot actimel innan bara för att ha nån energi i magen då jag vet att magen brukar vilja ha mat direkt när jag vaknar.
Kanske blir fler gånger, det spa
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:13Jag presterar mycket bättre före frukost vid löpträning (H)
Jag presterar mycket bättre före frukost vid löpträning (H)
Quote from Mikael Wik on 3 September 2012, 17:53Jag vet inte om jag springer tillräckigt länge eller fort för att jag ska märka någon skillnad, om jag presterar bättre utan frukost. Men sämre var det nog inte heller. Dock är jag för oerfaren för att uttala mig riktigt än.
Jag vet inte om jag springer tillräckigt länge eller fort för att jag ska märka någon skillnad, om jag presterar bättre utan frukost. Men sämre var det nog inte heller. Dock är jag för oerfaren för att uttala mig riktigt än.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 16:07Jag får fortfarande mot argument. "Man bränner bort musklerna istället för fett, du kommer inte kunna bygga muskler om du springer innan frukost.. du bryter ner musklerna och bränner dem istället för fett."
HMP, jag kommer springa på morgonen minsann!
Jag får fortfarande mot argument. "Man bränner bort musklerna istället för fett, du kommer inte kunna bygga muskler om du springer innan frukost.. du bryter ner musklerna och bränner dem istället för fett."
HMP, jag kommer springa på morgonen minsann!
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 17:55ät nåt proteinrikt inom en timme (eller så snart som möjligt) efter träningen så blir dina muskler glada.
ät nåt proteinrikt inom en timme (eller så snart som möjligt) efter träningen så blir dina muskler glada.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 18:04Har personen/erna du pratar med någonsin läst någonting om träning öht?
Har personen/erna du pratar med någonsin läst någonting om träning öht?
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 16:32Äter du frukost direkt efter träningen så förlorar du ingen muskelmassa
dessutom är löpning ingen muskelbyggarträning 😉
Ska du bygga muskler ska du träna gym & göra det efter frukost
Äter du frukost direkt efter träningen så förlorar du ingen muskelmassa
dessutom är löpning ingen muskelbyggarträning 😉
Ska du bygga muskler ska du träna gym & göra det efter frukost
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 22:11Stoppar i mig lite "frukost" innan jag lägger mig om jag ska upp och köra längre sträcka dagen efter. Kan inte springa på full mage, men lite vatten och en halv banan funkar på morgonen och kanske en kaffeskvätt. Utan "frukosten" kvällen innan blir jag jä
Stoppar i mig lite "frukost" innan jag lägger mig om jag ska upp och köra längre sträcka dagen efter. Kan inte springa på full mage, men lite vatten och en halv banan funkar på morgonen och kanske en kaffeskvätt. Utan "frukosten" kvällen innan blir jag jä
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 13:36Alltså, jag ska springa kanske 30 min max. Det är inte som att jag ska köra ett maraton på morgonen 🙂
Vi pluggar till hälsopedagoger tillsammans så de bör veta lite om träning hahah!Tack för alla svar!
Alltså, jag ska springa kanske 30 min max. Det är inte som att jag ska köra ett maraton på morgonen 🙂
Vi pluggar till hälsopedagoger tillsammans så de bör veta lite om träning hahah!
Tack för alla svar!