Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning och vikt
You need to log in to create posts and topics.

Tecken på kort midja och djupt nedskjutande bröstkorg, snarare. Hittade ett kul uppslag i senaste laredoute katalogen, kanske ngt för mig ...

http://www.laredoute.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=39499

Kanske håller in magen lika bra som en våtdräkt

22 cm
Krydda din tillvaro, Viktväktarkokbok. Strax under 1cm tjock.
Och ingen större skillnad mellan sträckta och böjda ben.

Mätte på maken ca 20 cm, sedan mätte han med bok på annan leddd på mig och fick 16- 18 cm, bättre 🙂
Sonen, 8 år, 14 cm och lillan 4, 12 cm

"Stora Boken om Plockmat" fastnade på höftkammar och revben... vänd åt vettigt håll gav den 16cm.

Åter till ämnet är det nog så att det inte blir några extrapoäng om man har för mycket att släpa på, Sara Wedlund eller Bradley Wiggins (-7kg inför årets T

Vidarebefodrar en hälsning från en cyklistvän som skrivit så fint om Bradley:

"Definition av deff" av Lars Södergård den 20 juli 2009
Den stora deffsnackisen i cykelvärlden just nu är den sympatiske britten Bradley Wiggins viktras till årets Tour de Fra

Haha, ja, han är verkligen fet och jag är då smällfet. Fattar inte riktigt hur han kunde tappa sju kilo utan att bli så smal att han blåser omkull när det är lite blåsigt. Han måste vara riktigt mager nu.

Det är ju inte hälsosamt att vara underviktig heller! jag tycker nog att det finns några exempel på elitidrottsmän som faktiskt verkar ha ätstörningar. Visst kanske det ger några extra sekunder på kort sikt men på lång sikt så tror jag inte det är rätt vä

Han kunde nog ha behövt de där sju kilona att fästa armar och ben på...

Kul grej - kunde inte hålla mig längre. Lånade en av hustruns matböcker (som en gammal Atlas) och smög in precis under 22 cm 😀

21 cm lite drygt. Men jag tog inte någon hjälp av gravitationens inverkan på nån bok. Det blev en sån här och tumstock i trä.
BILD:http://www.blackanddecker.se/ProductImages/imports/EU_Images/BnD/739397_LZR6_4.jpg