Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 23:4320,5 cm...å då körde jag med bankboken typ,;);)
20,5 cm...å då körde jag med bankboken typ,;);)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:4221 cm?
Problem att mäta, tog Stora Pastakokboken, men den var svår att få in mellan revbenen och blygdbenet, iaf om jag tryckte ner svanken ordentligt. Skulle tagit som jag tänkte, Mellanstadiets kartbok med websters ovanpå 😉
(Fart det blev på den här tr
21 cm?
Problem att mäta, tog Stora Pastakokboken, men den var svår att få in mellan revbenen och blygdbenet, iaf om jag tryckte ner svanken ordentligt. Skulle tagit som jag tänkte, Mellanstadiets kartbok med websters ovanpå 😉
(Fart det blev på den här tr
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:1619,5. Marilyn French: Kvinnorummet.
19,5. Marilyn French: Kvinnorummet.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:2417 cm Bok: Exercise physiology
17 cm Bok: Exercise physiology
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:2516.5 cm - High performance middle distance running.
16.5 cm - High performance middle distance running.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:2818 cm - pärm, blå rygg 60 mm
18 cm - pärm, blå rygg 60 mm
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2009, 13:34Ni är för söta allihopa! (H:)
Inte räknade jag med att det skulle bli en sån genomslagskraft i det här!
Fö hoppas jag att Lady och Fia har återhämtat sig efter tortyren igår kväll. 😉
Ni är för söta allihopa! (H:)
Inte räknade jag med att det skulle bli en sån genomslagskraft i det här!
Fö hoppas jag att Lady och Fia har återhämtat sig efter tortyren igår kväll. 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:37Lingling; "men den var svår att få in mellan revbenen och blygdbenet"
Det måste väl vara ett gott tecken att magen inte var så hög utan att du behövde komma ner mellan revben o blygdben!!!
🙂
Lingling; "men den var svår att få in mellan revbenen och blygdbenet"
Det måste väl vara ett gott tecken att magen inte var så hög utan att du behövde komma ner mellan revben o blygdben!!!
🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:18Sylvia: Fit for fight igen - du är förlåten och allt är glömt. 😀
Sylvia: Fit for fight igen - du är förlåten och allt är glömt. 😀
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2009, 14:21Tackar Fia! 🙂
Tackar Fia! 🙂