Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning och vikt
You need to log in to create posts and topics.

Mitt påstående gäller fortfarande! 😉

Lady, jag tror Andreas skojar lite. 🙂

Jag håller med om att BMI är rätt kasst, även på andra hållet. En till synes normalviktig person kan procentuellt sett ha mer fett än muskler på kroppen, och eg vara fet, trots att BMI:t säger andra siffror tack va

Hur jag än försöker vända och vrida på det du skrev så begriper jag inte hur du får det till att BMI fungerar? Känner mig nästan lite fånig för jag missar säkert något superuppenbart nu 🙂

Edit: Anade att det var något jag missade som sagt 🙂

Jag har visst inte heller redovisat boken "Pettson får julbesök" av Sven Nordkvist, tunn lätt och med hård pärm

Lätt och praktisk, fast jag kanske skulle ta "Cellular and molecular biology" i stället. Var det Wolf som skrev den eller var det ngn annan..

Nejnej, Evely, 5 st NE skulle det ju vara!!

😉

Nä, nä Sylvia. Nä, det skulle ju inte funka. Fem CD-skivor är aldeles för lätt för den magen...

😉

😀

If you say so...

17 cm och "Gammeldags buskrosor" av Lars-Åke Gustafsson.

Och jag säger samma sak som Ladyn - fy dej Sylvia som lockar ner oss på golvet. Aj, aj, aj...... ;D

Evely: Jag har 15 franska band och ett appendix som du kan låna, jag använder ju bara band 1-5 just nu...:-)

Vänta här nu. Var det boken man skulle mäta? Eller om magen var högre än boken? Och skulle man mäta till den nedersta bokpärmnen eller den översta?