Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 19:59Sylvia 🙂
Jag får nog skylla mig själv också för att jag är så nyfiken. Jag var också inne på bokvikten som jag sett att några var innan så jag valde ett häfte med styva sidor, en snabbguide till mahjong, som måttstock.
Sylvia 🙂
Jag får nog skylla mig själv också för att jag är så nyfiken. Jag var också inne på bokvikten som jag sett att några var innan så jag valde ett häfte med styva sidor, en snabbguide till mahjong, som måttstock.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:01Haha, vilken lättlurad typ man är. Klarade mig precis med 21,5 (med "Bröd" av Jan Hedh).
Haha, vilken lättlurad typ man är. Klarade mig precis med 21,5 (med "Bröd" av Jan Hedh).
Quote from Catharina Brattlin on 30 July 2009, 20:03Oj, glömde redovisa min bok; yngste sonens "Kråke hos doktorn" av Marie Bosson Rydell och Jessica Lindholm.
🙂
Oj, glömde redovisa min bok; yngste sonens "Kråke hos doktorn" av Marie Bosson Rydell och Jessica Lindholm.
🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:23En lätt mapp => 22 cm.
5 band av Nationalencyklopedien => 18 cm.
Size matters - det är vad jag alltid har sagt...
En lätt mapp => 22 cm.
5 band av Nationalencyklopedien => 18 cm.
Size matters - det är vad jag alltid har sagt...
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:28Se där, NE är bra att ha ibland 🙂
Älsklingen skulle förståss också ner på golvet och testa när jag äntligen lyckats förklara vad jag pysslade med. Samma lilla häfte och 17,5 cm med svanken i golvet. Det fascinerar mig att det bara var en centimeters sk
Se där, NE är bra att ha ibland 🙂
Älsklingen skulle förståss också ner på golvet och testa när jag äntligen lyckats förklara vad jag pysslade med. Samma lilla häfte och 17,5 cm med svanken i golvet. Det fascinerar mig att det bara var en centimeters sk
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:33Vilket alltså ger vid handen att gränsen mellan att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar eller inte, går vid fem bands Nationalencyklopedi.
Vilket alltså ger vid handen att gränsen mellan att drabbas av hjärt- och kärlsjukdomar eller inte, går vid fem bands Nationalencyklopedi.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:36Och så sägs det att kunskap inte är tungt att bära 😀
Och så sägs det att kunskap inte är tungt att bära 😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:38BMI funkar väl utmärkt?
Är man BMI överviktig så är man antingen nöjd med sin träning eller så är man onöjd med sin träningsovana.
BMI funkar väl utmärkt?
Är man BMI överviktig så är man antingen nöjd med sin träning eller så är man onöjd med sin träningsovana.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:54Arnold Schwarzenegger, när han vann mr universum: BMI 30,2 och Colemans BMI på 41,4 är ju bara två ganska tillspetsade exempel på när BMI inte längre fungerar. För ingen kan påstå att någon av de båda är feta eller lider av morbid fetma som jag har för mi
Arnold Schwarzenegger, när han vann mr universum: BMI 30,2 och Colemans BMI på 41,4 är ju bara två ganska tillspetsade exempel på när BMI inte längre fungerar. För ingen kan påstå att någon av de båda är feta eller lider av morbid fetma som jag har för mi
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:5524 cm. Jag vinner!!
Bokval: Kom igång med jogging av Camilla Porsman.
Ja, jag har kommit igång. 10 pass (cykel, motionscykel och jogging) på 3 veckor, mindre och nyttigare mat. Resultat. Lite bättre ork och minus 2,5 kg.
🙂
24 cm. Jag vinner!!
Bokval: Kom igång med jogging av Camilla Porsman.
Ja, jag har kommit igång. 10 pass (cykel, motionscykel och jogging) på 3 veckor, mindre och nyttigare mat. Resultat. Lite bättre ork och minus 2,5 kg.
🙂