Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning och vikt
You need to log in to create posts and topics.

Å visst var det väl raka ben man skulle ha?

Fia, jag tänkte jag skulle få Er att röra lite på Er, som återhämtning eller som träning, så här på torsdagkvällen! Såsa framför TV:n går ju inte! 😉

Själv har jag vilodag idag! 😀

Sylvia: Jag har näst intill paltkoma efter en hästportion stekt sakt sill med löksås så inte nog med att det gjorde ont som böveln att ta mig ner på golvet - jag kräktes nästan också. Sy fy skäms igen! 😉

Lena: Nej, du ska raka magen så att du får ett rä

Fia, igen, det förtäljde inte historien.

Men ingen vinner ju på att ta det lilla värdet, om man nu skulle få skilda centimetrar mellan raka och böjda ben. Då lurar man bara sig själv. Tror jag iaf.

😀

Försöker minnas hur det stod när jag läste om mätningen. Har för mig att det var raka ben och efter utandning. Avslappnad mage. Ligger i sängen igen så nu är jag go å glad. 😀

Nej Sylvia! Skulle jag sträcka på benen blir där ju fler otäcka millimetrar. Dessutom har jag en mkt utstående gump.

Det räknas inte om det inte är 12 Lexicon och en situpp!

Lady - När det gäller BMI, blir lite fundersam. Är det många med BMI-övervikt som tränar och har fett på fel ställe?

Släggkastare, tyngdlyftare och kulstötare t ex brukar vara nog så vältränade för sin gren men kaggen lär ju inte ha enbart magmuskler heller. Somliga boxare är stora också, och då inte enbart muskler. Likväl tävlar de på internationell nivå och kämpar med

21,5cm och jag använde ett vattenpass, jag kanske borde gå ner och hämta "Lore Of Running" och testa igen...