Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning och vikt
You need to log in to create posts and topics.

Genom att dra ned på styrketräning så har Bradley inte behållt sju kilo muskelmassa. De tär lättare än att gå ned sju kilo fläsk.

Handlar den här tråden om böcker? Då känns det ointressant, jag läser hellre böcker än pratar om dem.

Jag har läst Gröngölingsboken.

Rickard, den handlar om att man kan göra mer saker med böcker än att läsa dem. 🙂

20 cm, Träna en kvart om dan, Paulo Roberto.

Jag må berätta att situatioen nu är räddad. Efter en sömn med ovanligt många toalettbesök passade jag på att göra om proceduren. Jag mättebukhöjden både med vattenpass och samma bok som innan. Vattenpasset gav bäst resultat 19.0 cm. Midja/höft kvoten blev

Vem vill klämma halvmaran under 1:30 och se ut som en räka? Träna klokt, ät ordentligt och må bra!

Jag började träna för 4-5 månader sen(inte rört mig NÅT på 20 år innan dess), först med promenader och sen allt mer löpning(min träning är publik så bara kolla). Har inte ändrat mina matvanor utan fortsatt äta gott, men tränat ganska mycket(för att vara m

Jag skulle gärna göra halvmaran på sub 1:30 och se ut som en räka, ser inget fel eller fult i att se ut som en räka eller sparris eller var man nu vill kalla det. Inte på killar heller.

Jag vill också göra halvmaran på 1:30 och se ut som en räka!