Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:03Jepp, han var farthållare, liksom även Fru Fever var.
Jepp, han var farthållare, liksom även Fru Fever var.
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2009, 21:38Man kan ju iofs undra varför man kommer 2:a på 3:02 - men det är ju en annan sak.
Man kan ju iofs undra varför man kommer 2:a på 3:02 - men det är ju en annan sak.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:46Christer - det måste ha berott på att det bara var en i loppet som var snabbare.
Christer - det måste ha berott på att det bara var en i loppet som var snabbare.
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2009, 21:47Lena, tack! Det är förstås en jäkligt bra tid... Men det finns ju många som springer snabbare ...
Lena, tack! Det är förstås en jäkligt bra tid... Men det finns ju många som springer snabbare ...
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:02Men tydligen inte i just det loppet just det året 🙂
Men tydligen inte i just det loppet just det året 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:07Nyfiken som jag är var jag tvungen att kolla. Det var i motionsklassen som han var tvåa. Totalt i tävlingen var han sexa och det är gott så! (t+) För övrigt var ettan i motionsklassen en välkänd ultralöpare, Henrik Olsson. Han sprang in på 2.46.
Nyfiken som jag är var jag tvungen att kolla. Det var i motionsklassen som han var tvåa. Totalt i tävlingen var han sexa och det är gott så! (t+) För övrigt var ettan i motionsklassen en välkänd ultralöpare, Henrik Olsson. Han sprang in på 2.46.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:09Eva, skönt att du har koll 🙂
Jag glömde ju kolla klass helt, jag tänkte inte ens på att det spelade roll faktiskt 🙂
Eva, skönt att du har koll 🙂
Jag glömde ju kolla klass helt, jag tänkte inte ens på att det spelade roll faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 00:15Satsar ni på OS-guld, rikedomar & berömmelse eller är det ett strikt teoretiskt resonemang?
Vid svält förbränns i tur och ordning fett - muskler - hjärna (i nämnd ordning). Jag vidhåller att man bör ha några kilo fett i reserv om man skulle bli sjuk, ham
Satsar ni på OS-guld, rikedomar & berömmelse eller är det ett strikt teoretiskt resonemang?
Vid svält förbränns i tur och ordning fett - muskler - hjärna (i nämnd ordning). Jag vidhåller att man bör ha några kilo fett i reserv om man skulle bli sjuk, ham
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 00:52Sylvia- Du har ju rätt, man kan bara titta i dom, men det måste vara nåt extraordinärt du tittar i som inte ens läser rubrikerna.
Sylvia- Du har ju rätt, man kan bara titta i dom, men det måste vara nåt extraordinärt du tittar i som inte ens läser rubrikerna.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 00:54Om man oroar sig för att man närsomhelst ska drabbas av sjukdom, sjönöd eller snöstorm eller dylikt har man kanske en annan neurotisk störning, GAD kanske, (googla om du inte vet vad du är) och det finns säkert någon anonym förening för dem som lider av d
Om man oroar sig för att man närsomhelst ska drabbas av sjukdom, sjönöd eller snöstorm eller dylikt har man kanske en annan neurotisk störning, GAD kanske, (googla om du inte vet vad du är) och det finns säkert någon anonym förening för dem som lider av d