Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 01:18Generaliserat ångestsyndrom (GAD) - ständig ångest och oro - låter jobbigt!
Nä, då blir ju varje försiktighetsåtgärd samma sak som att ha GAD - att teckna en olycksfalls & sjukförsäkring är väl knappast GAD? En liten - obs liten - fettdepå är just en typ
Generaliserat ångestsyndrom (GAD) - ständig ångest och oro - låter jobbigt!
Nä, då blir ju varje försiktighetsåtgärd samma sak som att ha GAD - att teckna en olycksfalls & sjukförsäkring är väl knappast GAD? En liten - obs liten - fettdepå är just en typ
Quote from Catharina Brattlin on 4 August 2009, 06:14Rickard, Du är rätt ny här, och vet kanske inte att trådar utvecklas? Och det blir lite skoj av det hela?
Jag tyckte det var kul att en undersökning, som jag refererade till, fick andra att slänga sig på golvet och mäta sig, och som förlängde tråden med
Rickard, Du är rätt ny här, och vet kanske inte att trådar utvecklas? Och det blir lite skoj av det hela?
Jag tyckte det var kul att en undersökning, som jag refererade till, fick andra att slänga sig på golvet och mäta sig, och som förlängde tråden med
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:21Jag har noterat att det ofta räcker med att läsa första sidan i en tråd om man vill ha svar på frågor, läsa om ämnet, eller har ont om tid. När sida två, tre, fyra börjar dyka upp så är det helt okej att posta bilder på räkor och dylikt.
Edit:
16,8 cm m
Jag har noterat att det ofta räcker med att läsa första sidan i en tråd om man vill ha svar på frågor, läsa om ämnet, eller har ont om tid. När sida två, tre, fyra börjar dyka upp så är det helt okej att posta bilder på räkor och dylikt.
Edit:
16,8 cm m
Quote from Elias Engqvist on 4 August 2009, 10:45Din fetma verkar inte vara hälsofarlig iaf!
Din fetma verkar inte vara hälsofarlig iaf!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:48Var rädd om LP-skivan!
Var rädd om LP-skivan!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:54(Johan: ) Tänkte detsamma!
(Johan: ) Tänkte detsamma!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 14:23Nu var det länge sen jag såg en LP-skiva i verkliga livet, men om den täcker HELA bröstkorgen OCH hänger på höftbenen så får jag en bild av någon som är tre äpplen hög... det kanske var ett dubbelalbum?
Nu var det länge sen jag såg en LP-skiva i verkliga livet, men om den täcker HELA bröstkorgen OCH hänger på höftbenen så får jag en bild av någon som är tre äpplen hög... det kanske var ett dubbelalbum?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 14:27Jag är tre äpplen hög, stämmer. Skivan var "Jul med Egon" (1976)
Fick först tag i Hagnesta Hill med Kent, men den är jag rädd om så det blev ingen fetmamätning med den.
Jag är tre äpplen hög, stämmer. Skivan var "Jul med Egon" (1976)
Fick först tag i Hagnesta Hill med Kent, men den är jag rädd om så det blev ingen fetmamätning med den.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 14:43Vinyl är det nya CD.
Vinyl är det nya CD.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 15:05Inga likheter med Egon själv alltså, som enligt illasinnat rykte "...är större än två renar tillsammans, saknar en tand, har fem gånger större överkropp än underkropp". Det blir ju ganska stora äpplen av det...
Inga likheter med Egon själv alltså, som enligt illasinnat rykte "...är större än två renar tillsammans, saknar en tand, har fem gånger större överkropp än underkropp". Det blir ju ganska stora äpplen av det...