Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:40Om man är överviktig och löptränar för att därefter bantar ner sig - borde man inte jäkligt bra då? Med muskler som egentligen orkar bära en mycket större vikt och som sedan slipper det. 🙂
Om man är överviktig och löptränar för att därefter bantar ner sig - borde man inte jäkligt bra då? Med muskler som egentligen orkar bära en mycket större vikt och som sedan slipper det. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:45Vore toppen det Fia-Lotta, men hur bantar man utan att förlora muskelmassa? 🙁
Vore toppen det Fia-Lotta, men hur bantar man utan att förlora muskelmassa? 🙁
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:47Sätt på dig en 10-kilos ryggsäck och ta av dig den ett år senare? Förutsätter att du tycker det är okej att sova på mage. 😉
Sätt på dig en 10-kilos ryggsäck och ta av dig den ett år senare? Förutsätter att du tycker det är okej att sova på mage. 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:50Tänkte inte på det. 🙁
Fast hur gör dom som deffar? Det kanske bara funkar med styrketräning att deffa?
Hmmm......
Tänkte inte på det. 🙁
Fast hur gör dom som deffar? Det kanske bara funkar med styrketräning att deffa?
Hmmm......
Quote from Catharina Brattlin on 6 August 2009, 09:50Det funkar verkligen så, Fia. Jag har testat. Två gånger dessutom. 🙂
Det funkar verkligen så, Fia. Jag har testat. Två gånger dessutom. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:50Bra idé Erik! 😀
Bra idé Erik! 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:50Sylvia: Menar du upp i vikt - spring - ner i vikt - gasen i botten? 🙂
Edit: Eller har du testat ryggsäcken? 😀
Sylvia: Menar du upp i vikt - spring - ner i vikt - gasen i botten? 🙂
Edit: Eller har du testat ryggsäcken? 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:51Visst är det så Fia-Lotta!
Men man måste hela tiden öka träningen i takt med viktminskningen eftersom lägre vikt inte kräver lika hög syreupptagningsförmåga osv, så man får ingenting gratis som tunnis 🙂
Visst är det så Fia-Lotta!
Men man måste hela tiden öka träningen i takt med viktminskningen eftersom lägre vikt inte kräver lika hög syreupptagningsförmåga osv, så man får ingenting gratis som tunnis 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 09:53Asch då.
Asch då.
Quote from Catharina Brattlin on 6 August 2009, 09:57Nej, jag har väntat barn två gånger och tränat nästan ända fram till förlossningen. Visserligen step up och aerobics men med samma effekt efter att de var födda, dvs betydligt lättare att köra hårda pass med en lätt kropp som har varit tung. 🙂
Nej, jag har väntat barn två gånger och tränat nästan ända fram till förlossningen. Visserligen step up och aerobics men med samma effekt efter att de var födda, dvs betydligt lättare att köra hårda pass med en lätt kropp som har varit tung. 🙂