Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 12:35Jag kommer aldrig skaffa såna "bonuskort". Syftet med dem är ju att få dig som kund, och därmed ha rätt att skicka adresserad individanpassad (de kartlägger dina inköp och väljer ut vilken reklam som passar bäst till dig) direktreklam till dig, vilket int
Jag kommer aldrig skaffa såna "bonuskort". Syftet med dem är ju att få dig som kund, och därmed ha rätt att skicka adresserad individanpassad (de kartlägger dina inköp och väljer ut vilken reklam som passar bäst till dig) direktreklam till dig, vilket int
Quote from Eric Jacobsson on 15 March 2008, 12:44ujuj vad gammal jag känner mig nu... vuxenpoängsstyrelsen bedömmer att jag är 28,9 år! Jag som nyss fyllt 23...
ujuj vad gammal jag känner mig nu... vuxenpoängsstyrelsen bedömmer att jag är 28,9 år! Jag som nyss fyllt 23...
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 12:54Jag kapade 12 år, beter mej tydligen som en fjunig 33-åring nu.
Jag kapade 12 år, beter mej tydligen som en fjunig 33-åring nu.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 12:57Vad gäller ICA så kommer ju samma reklam till alla människor, oavsett vad man handlar. Sedan om de för infon om vad jag handlar till andra företag, så får de gärna göra det för min del. Jag är inte rädd för "storebror-ser-dig-syndromet". Jag tycker mig h
Vad gäller ICA så kommer ju samma reklam till alla människor, oavsett vad man handlar. Sedan om de för infon om vad jag handlar till andra företag, så får de gärna göra det för min del. Jag är inte rädd för "storebror-ser-dig-syndromet". Jag tycker mig h
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 13:00Hej.
Symbios, är ett väldigt bra förhållande mellan olika varelser och organismer eller för den saken skull mellan kund och ett företag.
Vänligen
P.
Hej.
Symbios, är ett väldigt bra förhållande mellan olika varelser och organismer eller för den saken skull mellan kund och ett företag.
Vänligen
P.
Quote from Catharina Brattlin on 15 March 2008, 13:04...och jag har precis varit och storhandlat! 🙂 OCH jag lämnade fram mitt Coop-kort! Men jag hinner ju aldrig handla var och varannan dag i veckan om jag ska hinna med träningen...
Nä, nu ska jag vattna mina krukväxter, krama mina barn i mitt hus, och i
...och jag har precis varit och storhandlat! 🙂 OCH jag lämnade fram mitt Coop-kort! Men jag hinner ju aldrig handla var och varannan dag i veckan om jag ska hinna med träningen...
Nä, nu ska jag vattna mina krukväxter, krama mina barn i mitt hus, och i
Quote from Therese Linner on 15 March 2008, 13:45Jag är tydligen supervuxen! Trillade in på 41,7 år... (H)
Passet säger 32....
Jag är tydligen supervuxen! Trillade in på 41,7 år... (H)
Passet säger 32....
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 13:57Vilka av damerna/tanterna ville ha en yngre Gos(s)e?
Även om jag är grå så verkar de tycka att jag skall läsa pensionskuverten, skaffa bil, veckohandla och gilla parmiddagar.
Vilka av damerna/tanterna ville ha en yngre Gos(s)e?
Även om jag är grå så verkar de tycka att jag skall läsa pensionskuverten, skaffa bil, veckohandla och gilla parmiddagar.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 14:00Äh, jag är redan nu grå vid tinningarna, vid knappt 29 års ålder. Får man pensionärspoäng för det? 😀
Äh, jag är redan nu grå vid tinningarna, vid knappt 29 års ålder. Får man pensionärspoäng för det? 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 15 March 2008, 14:34Annika. Du är snart mogen nog att börja dejta mig. Go girl go 🙂
Annika. Du är snart mogen nog att börja dejta mig. Go girl go 🙂