Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 00:41Enligt testet blev jag 27,8 år. Jag fyllde 27 i december. Så det stämmer ju ganska bra. (Var tvungen att fylla i samma svar igen, men uppge en annan verklig ålder för att se om de inte fuskade.. )
Enligt testet blev jag 27,8 år. Jag fyllde 27 i december. Så det stämmer ju ganska bra. (Var tvungen att fylla i samma svar igen, men uppge en annan verklig ålder för att se om de inte fuskade.. )
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 01:0425,1 år och verkligeheten fyller jag visst 32 (tror jag) i oktober. nu blev jag helt plötsligt jämngammal med mina pojkvänner
25,1 år och verkligeheten fyller jag visst 32 (tror jag) i oktober. nu blev jag helt plötsligt jämngammal med mina pojkvänner
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 01:38Det är kanske en bra raggningsreplik, Jessica ?! 😉
Det är kanske en bra raggningsreplik, Jessica ?! 😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 01:4228,9 är 29 så det var ju ruggigt exakt.
28,9 är 29 så det var ju ruggigt exakt.
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 07:46Ja, det var ju lysande.
Jag skall snart konfirmeras!
Ja, det var ju lysande.
Jag skall snart konfirmeras!
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 08:32Jag är snart myndig!
Min skruvade bostadssituation samt flera omöjliga frågor sänkte nog min ålder väsentligt.
Jag är snart myndig!
Min skruvade bostadssituation samt flera omöjliga frågor sänkte nog min ålder väsentligt.
Quote from Fredric Lagerström on 15 March 2008, 08:47Jag är 37 enl testet. Min ålder åkte upp av att jag inte åker på Hultsfred och av att jag kommer in på krogen. Jag undrar hur "har bil men behöver den inte" påverkade min ålder?
Jag är 37 enl testet. Min ålder åkte upp av att jag inte åker på Hultsfred och av att jag kommer in på krogen. Jag undrar hur "har bil men behöver den inte" påverkade min ålder?
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 10:3837,7 fick jag, och det kanske stämmer rätt bra på min mentala ålder. Sen var det rätt konstiga frågor, en del, hoppade över att svara där inte något alternativ passade in.
37,7 fick jag, och det kanske stämmer rätt bra på min mentala ålder. Sen var det rätt konstiga frågor, en del, hoppade över att svara där inte något alternativ passade in.
Quote from Jan Lundquist on 15 March 2008, 12:20Mitt pass stämmer upperbarligen inte:
Din vuxenpoäng är: 18.6
Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse😀
Mitt pass stämmer upperbarligen inte:
Din vuxenpoäng är: 18.6
Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2008, 12:30Jag är 28,9 enligt testet, är 30 i verkligheten, så det stämde ju rätt hyffsat. Känner mig iofs yngre, men å andra sidan så är det nog rätt mycket vuxenpoäng att använda ICA-kortet flitigt, det märker jag om inte annat på mina yngre vänner som tycker jag
Jag är 28,9 enligt testet, är 30 i verkligheten, så det stämde ju rätt hyffsat. Känner mig iofs yngre, men å andra sidan så är det nog rätt mycket vuxenpoäng att använda ICA-kortet flitigt, det märker jag om inte annat på mina yngre vänner som tycker jag