Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:2220,2 poäng för mig, ger en ålder på 37,7 (ist. f. 40). Dricker man inte kaffe och varken har bil eller körkort lär man aldrig bli vuxen 😉
20,2 poäng för mig, ger en ålder på 37,7 (ist. f. 40). Dricker man inte kaffe och varken har bil eller körkort lär man aldrig bli vuxen 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:23hm, jag fick 41,9 och jag är bara 26... känns lite väl vuxet, undrar hur det gick till
hm, jag fick 41,9 och jag är bara 26... känns lite väl vuxet, undrar hur det gick till
Quote from Urban Nilsson on 14 March 2008, 22:25Jonas: jogg.se heter det.
Jonas: jogg.se heter det.
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:29Stämmer, http://www.jogg.se inte jogga.se som jag skrev!
/Jonas
Stämmer, http://www.jogg.se inte jogga.se som jag skrev!
/Jonas
Quote from Urban Nilsson on 14 March 2008, 22:32Jonas: Jag har testat den. Skittråkig tycker jag. Jag stannar nog här. Visst spårar trådarna ur men trådstartaren får som regel svar och vi får umgås lite. Är det så farligt?
Jonas: Jag har testat den. Skittråkig tycker jag. Jag stannar nog här. Visst spårar trådarna ur men trådstartaren får som regel svar och vi får umgås lite. Är det så farligt?
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:35Ja jag tycker faktiskt det är jobbigt och respektlöst mot den som startar tråden, om tråden är seriös vill säga.
Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.
/Jonas
Ja jag tycker faktiskt det är jobbigt och respektlöst mot den som startar tråden, om tråden är seriös vill säga.
Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.
/Jonas
Quote from ellen olsson on 14 March 2008, 22:36Lina: Jag är din invers. Jag fyller 42 om några dagar och fick 27...
Lina: Jag är din invers. Jag fyller 42 om några dagar och fick 27...
Quote from Urban Nilsson on 14 March 2008, 22:40>Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.
Eh... jag vet inte vilka du umgås med men i min umgängeskrets slutar alla konversationer med att vi diskuterar något helt
>Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.
Eh... jag vet inte vilka du umgås med men i min umgängeskrets slutar alla konversationer med att vi diskuterar något helt
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:44precis!
Ignorerar från och med NU!
/Jonas
precis!
Ignorerar från och med NU!
/Jonas
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 23:12Med risk för att vara respektlös måste jag ändå få säga att jag fick 45,8 på testet och är 46. Fast jag brukar säga om någon frågar mig hur gammal min dotter är, att hon nu har blivit lika gammal som vad jag är. 30 alltså 😀
Med risk för att vara respektlös måste jag ändå få säga att jag fick 45,8 på testet och är 46. Fast jag brukar säga om någon frågar mig hur gammal min dotter är, att hon nu har blivit lika gammal som vad jag är. 30 alltså 😀