Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning vs spinning HJÄLP!
You need to log in to create posts and topics.

20,2 poäng för mig, ger en ålder på 37,7 (ist. f. 40). Dricker man inte kaffe och varken har bil eller körkort lär man aldrig bli vuxen 😉

hm, jag fick 41,9 och jag är bara 26... känns lite väl vuxet, undrar hur det gick till

Jonas: jogg.se heter det.

Stämmer, http://www.jogg.se inte jogga.se som jag skrev!

/Jonas

Jonas: Jag har testat den. Skittråkig tycker jag. Jag stannar nog här. Visst spårar trådarna ur men trådstartaren får som regel svar och vi får umgås lite. Är det så farligt?

Ja jag tycker faktiskt det är jobbigt och respektlöst mot den som startar tråden, om tråden är seriös vill säga.

Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.

/Jonas

Lina: Jag är din invers. Jag fyller 42 om några dagar och fick 27...

>Det verkar i allmänhet att man på internet kan bete sig lite hur som helst vilket man inte skulle gjort "in real life" så att säga.

Eh... jag vet inte vilka du umgås med men i min umgängeskrets slutar alla konversationer med att vi diskuterar något helt

precis!

Ignorerar från och med NU!

/Jonas

Med risk för att vara respektlös måste jag ändå få säga att jag fick 45,8 på testet och är 46. Fast jag brukar säga om någon frågar mig hur gammal min dotter är, att hon nu har blivit lika gammal som vad jag är. 30 alltså 😀