Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:26Jag måste säga att detta forum är det mest överkänsliga jag nånsin sett. Minsta kommentar tas som personangrepp och jag vet inte vad...
Jag är mycket van forumanvändare sen ca 1995, och har förmodligen tillbringat tid på dryga hundratalet genom åren. Ald
Jag måste säga att detta forum är det mest överkänsliga jag nånsin sett. Minsta kommentar tas som personangrepp och jag vet inte vad...
Jag är mycket van forumanvändare sen ca 1995, och har förmodligen tillbringat tid på dryga hundratalet genom åren. Ald
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:31Om du är en van forumanvändare sedan 1995 varför beter du dig inte som en sådan?
Om du är en van forumanvändare sedan 1995 varför beter du dig inte som en sådan?
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:33Det är det jag gör. Men bara här blir det så märkliga reaktioner. Ni verkar se allting som gravallvarligt hela tiden...
Det är det jag gör. Men bara här blir det så märkliga reaktioner. Ni verkar se allting som gravallvarligt hela tiden...
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:40Nej Rasmus
Det gör du INTE!Du beter dig som en ovan 14-årig nybliven forumanvändare utan empati om du inte förstår att folk kan bli irriterade över det du skriver
Det jag menar är varför var du tvungen att skriva det du skrev.
Om du är en van forumanv
Nej Rasmus
Det gör du INTE!
Du beter dig som en ovan 14-årig nybliven forumanvändare utan empati om du inte förstår att folk kan bli irriterade över det du skriver
Det jag menar är varför var du tvungen att skriva det du skrev.
Om du är en van forumanv
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 19:00Rättelse, jag är inte van vid hur folk reagerar här. På övriga ställen är det inga problem. Och sen vet jag inte hur det skulle vara ett personangrepp att jag menade att PE inte var en ensamvarg. Är det negativt att vara en extremt social typ? Är det ett
Rättelse, jag är inte van vid hur folk reagerar här. På övriga ställen är det inga problem. Och sen vet jag inte hur det skulle vara ett personangrepp att jag menade att PE inte var en ensamvarg. Är det negativt att vara en extremt social typ? Är det ett
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 20:41Oavsett vana kan man be om ursäkt o gå vidare då man märkar att man gjort bort sig. Inställningen alla andra är dumma det är bara jag som har rätt är ju inte för 14-åringar utan kanske 5-åringar!?
Oavsett vana kan man be om ursäkt o gå vidare då man märkar att man gjort bort sig. Inställningen alla andra är dumma det är bara jag som har rätt är ju inte för 14-åringar utan kanske 5-åringar!?
Quote from Lars Mörrby on 13 March 2008, 22:08Kan vi inte vara överens om att alla människor är olika, och att de får vara det - det är lite det som är tjusningen.
Alla medlemmar här har tillsammans en enorm kunskap och erfarenhet och jag har lärt mig mycket av diskussionerna samtidigt som det vari
Kan vi inte vara överens om att alla människor är olika, och att de får vara det - det är lite det som är tjusningen.
Alla medlemmar här har tillsammans en enorm kunskap och erfarenhet och jag har lärt mig mycket av diskussionerna samtidigt som det vari
Quote from Elias Engqvist on 14 March 2008, 10:01Dags att fundera på pensionsförsäkringen Börje? 🙂
Fast visst, bra sagt!
Dags att fundera på pensionsförsäkringen Börje? 🙂
Fast visst, bra sagt!
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 18:51Börje, ta testet! 🙂
http://www.vuxenpoang.com/
Börje, ta testet! 🙂
http://www.vuxenpoang.com/
Quote from Lars Mörrby on 14 March 2008, 20:33Intressant Peter. En del frågor hade "omöjliga" alternativ, men jag fyllde i så gott jag kunde och fick ihop 24.6p vilket motsvarar en ålder av 47.8år. Jag fyllde 47 i oktober, så testet verkar ruggigt exakt... (eller också var det en slump) Vågar någon m
Intressant Peter. En del frågor hade "omöjliga" alternativ, men jag fyllde i så gott jag kunde och fick ihop 24.6p vilket motsvarar en ålder av 47.8år. Jag fyllde 47 i oktober, så testet verkar ruggigt exakt... (eller också var det en slump) Vågar någon m